جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 مرداد 1393     
نمایشگاه "باز باران" از روز چهارشنبه فعالیت خود را در تهران آغاز می کند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آغاز به کار نخستین نمایشگاه ویژه فروش نوشت‌افزار ، پوشاک و ملزومات ایرانی اسلامی مدرسه به نام «باز باران» از روز چهارشنبه 12 شهریورماه خبر داد.

حجت‌الاسلام شهاب مرادی با بیان این مطلب افزود: بیش از 35 شرکت برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند و در چند روز آینده کارشناسی، کنترل کیفیت و همچنین قیمت‌گذاری کالاها انجام خواهد شد.

وی افزود: بیش از سه هزار قلم کالا به دبیرخانه نمایشگاه باز باران تحویل شده که شامل کیف، دفتر، پوشاک مدرسه و نوشت‌افزاری است که با طرح‌هایی برگرفته از فرهنگ و سنت ایرانی اسلامی طراحی شده و همین ویژگی اصلی نمایشگاه است.

به گفته مرادی باز باران در 10 نقطه تهران برپا می‌شود و شهروندان علاقه‌مند می‌توانند تا 22 شهریور هر روز از ساعت 10 تا 20 از نمایشگاه بازدید کنند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: نمایشگاه باز باران در میدان صنعت بلوار پاکنژاد ، بوستان گفت‌وگو (محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران)، فرهنگسرای اشراق، بوستان قائم، برج میلاد، میدان امام حسین(ع)، پیاده‌راه 17 شهریور، میدان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه خیابان باب همایون، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: