جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 مرداد 1393     
دولت تانزانیا برای ساخت کمر بندی شهردار دارالسلام سرمایه گذاری می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،دولت تانزانیا برای ساخت کمر بندی 79.9 کیلومتری شهر دارالسلام در مجموع 16.8 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند.

وزیر کار تانزانیا در بازدید یک روزه از مکان ساخت این پروژه در رابطه با تصمیمات دولت در مورد گسترش پروژه های جاده ای به منظور کاهش بار ترافیک سخن گفت.

وی گفت:"این پول در جهت آسفالت کردن همه مسیر های کمربندی در این شهر صرف خواهد شد،می خواهیم شاهد آن باشیم که طی یک پروژه سه ساله، دیگر ترافیکی در این شهر مشاهده نگردد."

در مجموع 1.2 میلیون دلار برای نصب چراغ های جاده ای در این مسیر صرف خواهد شد.

این وزیر همچنین در مورد سرقت علائم جاده ای و تجهیزات فاضلاب در ماگومِنی کاگِرا ،گفت که این امر تکمیل فاز نخست پروژه را به تاخیر انداخته است.

مدیر آژانس راه های تانزانیا گفت که پیمان کاران دستورالعمل های لازم جهت تکمیل این کار در یک هفته را دیده اند.

وزیر از مردمی که در امتداد این مسیر در قسمت تِگِتا_اِمبزی در جاده باگامویو  زندگی می کنند تقاضا کرد خانه های خود را در جهت پیشبرد کار های پروژه به دولت بفروشند.

وزیر همچنین اطمینان داد که ساخت روگذر تقاطع تازارا در مسیر نایِرِر و آزاد راه ماندلا در ماه اکتبر آغاز خواهد  شد. عضو کمیسیون ناحیه ای دارالسلام گفت:"حفاظت از زیر ساخت های مسیر صورت می گیرد. و پیمان کاران را مطمئن می سازد که بزار و وسایل آن ها حفاظت می گردد."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: