جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 بهمن 1392     
جزئیات ثبت‌نام کارت نقدی "فرهنگیان"

 

تسنیم: مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به صدور کارت نقدی فرهنگ برای شاغلان و بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش به تشریح روش‌های ثبت‌نام و دریافت این کارت توسط فرهنگیان پرداخت.

شهاب الدین غندالی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیاندر رابطه با کارت فرهنگ فرهنگیان اظهار داشت: کارت فرهنگ  بانک سرمایه کارت نقدی است که طبق توافق صورت پذیرفته با صندوق ذخیره فرهنگیان برای کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته وزارت آموزش و پرورش که متقاضی عضویت در طرح فرهنگ باشند،صادر می‌شود.

وی افزود: این کارت علاوه بر دارا بودن قابلیت‌های کارت نقدی ازجمله  برداشت و انتقال وجوه از کلیه دستگاه های خودپرداز(ATM)و پایانه های فروش(POS) جهت پرداخت وجوه کالا، خدمات و جابجایی وجوه بین حساب‌ها از طریق دستگاه های PIN PAL و...این امکان را برای دارندگان این کارت فراهم می‌کند که با خرید از فروشگاه‌های اعلامی از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان از تخفیفات ویژه بر روی برخی کالاها بهره مند شوند.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنیگان درخصوص نحوه ثبت نام و افتتاح حساب و دریافت کارت فرهنگ عنوان کرد: متقاضیان باید نسبت به تکمیل فرم‌هایی که در اختیارشان قرار گرفته بانضمام مدارک و هزینه های آن طبق جدول ذیل و تحویل به نماینده معرفی شده و مستقر در مناطق آموزش و پرورش اقدام کنند.نماینده مذکور پس از تطبیق مدارک تحویلی با اصل آن، اصل مدرک را به متقاضی تحویل می‌دهد.نمایندگان مناطق آموزش و پرورش باید فرم‌های افتتاح حساب،چک هزینه‌های دریافتی از متقاضیان و فایل مشخصات آنها را به شعب بانک سرمایه که قبلا توسط متقاضیان تعیین شده،تحویل دهند.

غندالی گفت: متقاضیانی که دارای حساب نزد شعب بانک سرمایه هستند نیز باید برای عضویت در طرح فرهنگ،نسبت به افتتاح حساب جدید مختص کارت فرهنگ اقدام کنند.

وی درخصوص نحوه دریافت کارت فرهنگ بیان کرد: ادارات آموزش و پرورش باید یک نفر نماینده با معرفی نامه به شعب ذیربط اعزام کنند تا در قبال ارائه اصل کارت ملی و معرفی نامه و رسید،کارت‌ها را دریافت کند. نمایندگان ادارات آموزش و پرورش باید بلافاصله پس از اخذ کارت های فعال از شعبه، از طریق واحد متبوع خود به فرهنگیان متقاضی طرح جهت اخذ کارت اطلاع رسانی کنند.

غندالی با اشاره به چگونگی نحوه ثبت نام گروهی بازنشستگان فرهنگی گفت: ثبت نام این افراد همانند شاغلان پس از هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های ذیربط به استحضار همکاران می‌رسد. بازنشستگان که بخواهند سریعتر و قبل از ثبت نام گروهی اقدام به دریافت کارت فرهنگ کنند، می توانند با همراه داشتن مدارک مورد نیاز(شناسنامه،کارت ملی و کارت پرسنلی و یک نسخه کپی از هر کدام) جهت ثبت نام و دریافت کارت فرهنگ شخصا به نزدیکترین شعبه بانک سرمایه مراجعه و نسبت به افتتاح حساب و درخواست "کارت فرهنگ" و استفاده از کالاهای مربوطه اقدام کنند.

ردیف فرم‌ها مدارک هزینه‌ها
1 برگ مشخصات مشتری اشخاص حقیقی اصل و کپی کارت  پرسنلی                                   پرداخت حداقل 200000 ریال جهت افتتاح حساب(که در حساب فرد مسدود گردیده و قابل برداشت نمی باشد)
2 فرم درخواست افتتاح حساب قرض الحسنه جاری بدون دسته چک اصل و کپی صفحه اول و صفحه توضیحات(درصورت وجود) شناسنامه،کارت ملی پرداخت 23000 ریال بابت هزینه صدور کارت
3 فرم درخواست افتتاح حساب جاری   پرداخت مبلغ 20000 ریال بابت هزینه تمبر افتتاح حساب
4 تعهدنامه رعایت قانون مبارزه با پولشویی   پرداخت 77000 ریال بابت هزینه ثبت نام در طرح
5 قرارداد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک 1 و 2   جمع 320000 ریال

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: