جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 مرداد 1393     
فروش اموال بابک زنجانی

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" با حضور در مراسم ختم پدر "ناصر سراج" که صبح امروز در مسجد ارگ تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه جلسه‌ای که معاون اول رئیس‌جمهور با مسئولان قضایی برای بازگشت اموال بابک زنجانی داشتند به چه نتیجه‌ای رسید گفت: این پرونده به صورت مرتب پیگیری می‌شود و به صورت دو هفته‌ای یک بار در سطح سه قوه جلسه تشکیل می‌شود و همین طور در سطح کارشناسان و مسئولین قضایی جلساتی برگزار می‌شود و گزارش‌دهی هم صورت می‌گیرد.  
 
وی ادامه داد: هر سرنخی که پیدا شود یا حسابی در داخل یا خارج باشد چه قطعی و چه مشکوک تعقیب می‌شود و اموال قابل فروش را برای فروش آماده کرده‌ایم و در تلاشیم حقوق بیت‌المال بازگردد.
 
حجت‌الاسلام پورمحمدی در ارتباط با اظهارات نجف قلی حبیبی بیان داشت: جواب این حرف‌ها را رسانه‌ها و صاحبنظران باید بدهند خدا را شکر فضای اجتماعی ما فعال و با نشاط است و هر کسی حرف مورد نقدی داشته باشد نقد می‌شود.
 
وزیر دادگستری در ارتباط با بدهکاران بانکی که اسامی آن‌ها از سوی دولت اعلام شده است تصریح کرد: از طرق مختلف حتی قبل از اجرای مراحل قضایی این مهم پیگیری می‌شود و اکنون درصددیم معوقات را برگردانیم البته بین معوقات باید تفکیک قایل شویم و تولید کنندگان که معوقاتی دارند با دیگر پرونده‌ها باید تفکیک شوند.  
 
وی ادامه داد: همکاری خوبی وجود دارد و پیوسته اقداماتی در این زمینه صورت می‌گیرد و حتی بانک‌ها و سازمان ثبت در این زمینه جدی‌تر شده‌اند.  
 
وزیر دادگستری در پایان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده محصولات و لبنیاتی که از آن از روغن پالم استفاده می‌شود به کجا رسید خاطر نشان کرد: دولت این موارد را پیگیری می‌کند به طوری که مورد به مورد از طریق وزارت بهداشت مورد پیگیری قرار گرفته و تخلفات اعلام شده قطع تولید شده یعنی جلوی تولید را گرفته‌ایم و متخلفان را هم جریمه می‌کنیم. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: