جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 بهمن 1392     
راه اندازی خطوط بی آر تی بزرگراه امام علی(ع) تا پایان سال جاری

به گزارش شهرداری نیوز ، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه  به اقدامات انجام شده در راستای راه اندازی خطوط بی آر تی بزرگراه امام علی(ع) اشاره کرد و گفت : در حال حاضر جا نمایی ایستگاه های بی آر تی واقع در بزرگراه مذکور و جدا سازی باند های حرکتی اتوبوس ها در این بزرگراه انجام پذیرفته است و به زودی شاهد تکمیل نصب  پل های هوایی عابران پیاده خواهیم بود .

پیمان سنندجی افزود : امید می رود مطابق وعده های داده شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مبنی بر راه اندازی خطوط بی آر تی بزرگراه امام علی(ع) ، تا پایان سال جاری شاهد تحقق این وعده باشیم .

وی همچنین در خصوص تعداد اتوبوس هایی که در خطوط بی آر تی بزرگراه امام علی تردد خواهند داشت عنوان کرد : راه اندازی خطوط بی آر تی جدید مستلزم فعالیت 10 تا 15 روزه به صورت پایلوت است که این امر موجب می شود تعداد اتوبوس مورد نیاز این خطوط با توجه به استقبال و حضور شهروندان در ایستگاه ها تعیین شود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : پیش بینی می شود که استقبال در روزهای ابتدایی کم باشد و به تدریج افزایش یابد لذا با توجه به نیازسنجی بعمل آمده در طی فعالیت پایلوت خطوط بی آر تی بزرگراه امام علی(ع) تعداد اتوبوس های تخصیص داده شده به آن نیز تعیین خواهد شد .

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در خصوص فعالیت شبانه خطوط بی آر تی بزرگراه امام علی(ع) اظهار داشت : با توجه به اینکه فعالیت این خطوط در بدو راه اندازی به صورت پایلوت خواهد بود لذا خدمات رسانی تنها به صورت روزانه انجام خواهد پذیرفت و پس از آن نیز چنانچه نیاز به فعالیت شبانه این خطوط باشد قطعا در این خصوص اقدامات لازم انجام می شود .

پیمان سنندجی در ادامه ضمن بیان اینکه افزودن اتوبوس های جدید به ناوگان به دو منظور بوده است اذعان داشت : تعدادی از اتوبوس های جدید به تقویت سایر خطوط فعال بی آر تی به خصوص خط 2 (خاوران – آزادی ) تخصیص داده شده است و تعدادی دیگر نیز آماده ورود به خطوط بی آر تی بزرگراه امام علی(ع) هستند و با راه اندازی آن وارد ناوگان خواهند شد .

وی در پایان ضمن اشاره به کمبود اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی گفت : با توجه به فرسودگی این ناوگان ، به دلیل کمبود اتوبوس نمی توان هیچ یک از اتوبوس های فرسوده را از رده خارج کرد لذا هزینه هایی نیز در راستای تعمیر آنها بوجود آمده است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: