جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مرداد 1393     
نصب دوربین روی لباس پلیس

خبر خودرو:با افزایش مرگ و میر های ناشی از برخورد خشونت امیز پلیس امریکا با شهروندان، یک مقام آمریکایی خواستار نصب دوربین به لباس نیروهای پلیس برای کنترل و زیر نظر داشتن رفتار ماموران شد.

به گزارش ایرنا، لتیشیا جیمز سرپرست شورای دادرسی شهر نیویورک روز سه شنبه با ارائه طرحی پیشنهاد کرد که به منظور نظارت بر نحوه انجام وظیفه نیروهای پلیس این شهر و جلوگیری از خشونت های بی رویه این مامورین دوربین های ویژه ای به لباس آن ها نصب شود تا رفتار آن ها بطور زنده به مراکز پلیس منتقل و روی کامپیوتر ذخیره شود.

خانم جونز پیشنهاد کرده است که طرح مذکور ابتدا بطور آزمایشی در مورد مامورین کلانتری های 15 منطقه مختلف شهر نیویورک به اجرا در بیاید و در صورت موفقیت عمومیت پیدا کند.

یکی از دلائل این پیشنهاد افزایش خشونت های بی دلیل نیروهای پلیس آمریکا در برخورد با شهروندان است که در موارد بسیاری به مرگ برخی از آن ها منجر شده است.

هفته گذشته نیروهای پلیس شهر استتن آیلند ، یکی از مناطق 5 گانه شهر نیویورک، به مرد غیر مسلحی به نام اریک گارنر که به گفته آن ها بطور غیر قانونی به فروختن سیگار های ارزان قیمت اقدام کرده بود، یورش بردند که در جریان آن شخص مذکور جان خود را از دست داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: