جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مرداد 1393     
در مسائل فرهنگی کارنامه قابل قبولی نداریم...

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار کلانشهر تهران گفت: مطالبات فرهنگی و اجتماعی مردم از شهرداری ها افزایش یافته است و شهرداران باید به این نیازها و مطالبات پاسخ دهند.

محمد باقر قالیباف که برای حضور در هشتاد و هفتمین نشست ادواری شهرداران کلانشهرهای کشور در تبریز حاضر شده است بعد از ظهر سه شنبه در جمع شهرداران کلانشهرها و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شهرداری های مختلف کشور فرصت های بسیاری در حوزه های معرفتی و منزلتی وجود دارد، گفت: باید از فرصت ها استفاده کرد چراکه درآمد و نتیجه حاصل از ارتقای معرفتی و فرهنگی شهرها، از هر درآمد شهری رایج در شهرداری ها باارزش تر و پایدارتر است.

وی با تاکید بر اینکه باید از سرمایه های بزرگ انسانی و اجتماعی استفاده کنیم، افزود: در مسایل فرهنگی کارنامه قابل قبولی در کشور نداریم پس باید همه نسبت به این موضوع حساس باشیم و احساس تکلیف کنیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه کارنامه فرهنگی کشورما قابل دفاعی نیست، ادامه داد: فرهنگ در کشور ما مظلوم واقع شده است و باید برای ارتقای فرهنگ جامعه بیش از پیش تلاش کرد.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فلسفه نظام اسلامی ارتقای مادی و معنوی جامعه است، ابراز داشت: آگاهی بخشی به مردم باید جزء اولویت های یک نظام اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه حاشیه نشینی در شهرها باعث بوجود آمدن آسیب های اجتماعی می شود، اظهار داشت: توسعه فیزیکی شهرها فقط یکی از اهداف شهرداری ها است و باید شهرداران مخصوصا در کلانشهرها برای ارتقای فرهنگ و اجتماعی جامعه و شهر خود تلاش کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: