جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 مرداد 1393     
خدمات حمل و نقل عمومی پایتخت برای معلولین و جانبازان

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از افزایش 16 خودرویی برای سرویس مدارس کودکان استثنایی خبر داد.

پیمان سنندجی گفت: از دو سال قبل مرکز سامانه معلولین راه‌اندازی شده و معلولین و جانبازان می‌توانند با تماس به سامانه 6305 از خدمات این مرکز استفاده کنند و با تنها یک قطعه بلیط به تمام نقاط شهر بروند.

وی در رابطه با سرویس مدارس کودکان استثنایی اظهار کرد: تاکنون هفت خودرو برای سرویس مدرسه های استثنایی اختصاص دادیم و امیدواریم امسال این تعداد را به 30 خودرو برسانیم.

وی از افزایش 14 دستگاه اتوبوس از اول مهرماه برای استفاده معلولین خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها به امکانات مربوط به معلولین مجهز هستند و تاکنون بیش از 1200 نفر به صورت ثابت برای استفاده از این خدمات ثبت‌نام کرده‌اند.

سنندجی گفت: بخشی از افراد از برخی کمبودهای این خودروها ناراضی هستند، چرا که نیاز به امکانات بیشتر و همچنین تعداد بیشتر خودرو داریم تا بتوانیم خدمات را برای تمام روز به معلولین و جانبازان ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر اینکه اتوبوس‌ فعال در خطوط دیگر مشخصات اتوبوس‌های ویژه معلولین را ندارد، گفت: افراد معلول باید از اتوبوس‌هایی استفاده کنند که بدون پله باشد و امکاناتی نظیر رمپ و راه ویلچر، صندلی و کمربند مخصوص ویلچر داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: