جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 تير 1395     
پروانه معصومی: با اختیار حجاب را برگزیدم

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بعد از انقلاب اسلامی به اختیار خودم حجاب را برگزیدم و مفتخرم که به عنوان یک بانوی محجبه در جامعه زندگی می کنم.

بسیج: پروانه معصومی بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)»  به اهمیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ حجاب در جامعه نیاز به زیربنای محکم برای فرهنگ سازی دارد و اگر در بخش فرهنگ سازی موضوع حجاب خوب عمل کنیم، بانوان ایرانی حجاب را اجباری تلقی نمی کنند و با میل و رغبت زیاد این کار را انجام می دهند.

وی ادامه داد: نیاز است که مسئولین فرهنگی کشورمان از سنین پایین و از مدارس و مهدکودک ها برای مسئله حجاب، فرهنگ سازی کنند تا زمانی که کودک به سن بالایی رسید و وارد اجتماع شد، حجاب را برای حفظ مصونیت و ارزش های خود تلقی کند نه اجبار اجتماعی.

معصومی تاکید کرد:متاسفانه درطول چند سال اخیر ماهواره ها و سریال های ترکیه ای که با فرهنگ ما در تقابل است موجب از هم پاشیدگی و سست شدن پایه های برخی خانواده ها شده اند و مهمترین هدف آنها هم همین است و نیاز است که مسئولین فرهنگی کشور برای مقابله با چنین موضوعی فکر بیندیشند.

وی ابراز داشت: خوشبختانه در منزل خودمان ماهواره ای نداریم و دغدغه ای در خصوص تاثیرات منفی آن بر اعضای خانواده ام ندارم.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی به اختیار خودم حجاب را برگزیدم و مفتخرم که به عنوان یک بانوی محجبه در جامعه زندگی می کنم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: