جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 تير 1395     
عقد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان مدیریت پسماند و دانشکده دکتر شریعتی

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی میان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و رییس دانشکده دکتر شریعتی به امضا رسید.

 

در جلسه‌ای که با حضور دکتر حسین جعفری مدیرعامل و شهرام فیروزی مدیر روابط عمومی سازمان هم‌چنین دکتر مهاجرانی رییس و جمعی از مسوولان دانشکده دکتر شریعتی در محل این دانشکده برگزار شد؛ تفاهم‌نامه‌ای با محور تداوم و توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی میان طرفین به امضا رسید.

در این نشست دکتر جعفری با تاکید بر توجه حفظ منافع ملی هم‌چون محیط زیست و سلامت عمومی تصریح کرد: ایجاد هماهنگی و همکاری میان مراکز اجرایی و دانشگاهی هم‌چنین فراهم نمودن بستر تبادل تجربیات و اطلاعات و بهره‌برداری از پتانسیل‌های علمی، تخصصی و امکانات طرفین موجب ارتقای سطح آگاهی و رعایت ملاحظات زیست محیطی در جامعه خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که در فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره‌بار تنها ظروف یکبار مصرف پایه گیاهی به فروش رسیده و از کیسه‌های زیست تخریب پذیر استفاده می‌شود، پیشنهاد کرد: در راستای ایجاد دانشکده سبز می‌توان با تاسیس تعدادی آلاچیق‌هایی با مواد دورریز در داخل محوطه و برگزاری مسابقات عکاسی، دانشجویان را به اجرای تفکیک پسماند، استفاده از مواد دور ریختنی در ساخت صنایع دستی  و یافتن ایده‌های نو ترغیب نمود.

در ادامه این جلسه دکتر مهاجرانی برای تولید گسترده کاور و کیسه‌های پارچه‌ای به عنوان پکیج‌های اهدا شده در مراسم و جشنواره‌های شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد و گفت: امیدواریم با ادامه و افزایش سطح همکاری‌های میان دانشکده دکتر شریعتی و سازمان مدیریت پسماند در زمینه‌ فرهنگ‌سازی میان دانشجویان و مردم هم‌چنین توجه بیشتر مسوولان به حل ریشه‌ای مشکلات زیست محیطی، شاهد بهبود وضعیت سلامت جامعه و محیط زیست کشورمان باشیم.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت پسماند و دانشکده دکتر شریعتی به امضای دکتر جعفری و دکتر مهاجرانی رسید و طرفین بر اجرای تعهدات خود تاکید کرده و آرزوی موفقیت نمودند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: