جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 تير 1395     
نوسازی 32 درصد از بافت فرسوده بخش مرکزی تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 11 گفت: تا پایان سال 94 بیش از 90هزار متر مربع از معابر بافت فرسوده در محدوده مرکزی شهر تهران آزاد سازی شده است که این میزان 32درصد از بافت فرسوده کل منطقه را شامل می شود.

نصراله آبادیان با بیان اینکه بخش مرکزی شهرتهران بیش از 10 درصد بافت فرسوده پایتخت را دارد، گفت: با تسهیلاتی که برای نوسازی بافت فرسوده و تجمیع ریز دانه ها ارائه شده است ؛ علی رغم کاهش ساخت و ساز طی سال های اخیر بیش از 90 هزار متر مربع نوسازی بافت فرسوده تا پایان سال 94 در سطح منطقه انجام شده است که این میزان 32 درصد از بافت فرسوده منطقه را شامل می شود.
شهردار منطقه 11با اشاره به این که 314بلوک فرسوده در این منطقه شناسایی شده است؛ادامه داد: در این نوسازی ها کل معابر آزاد شده 90235 متر مربع بوده است که بیشترین نوسازی در محله امیریه با بیش از 18هزار متر مربع انجام شده است.
به گفته آبادیان محله های فروزش – امیر بهادر و امیریه با توجه به قدمت شکل گیری بیشترین بافت فرسوده منطقه را دارند که در مجموع بیش از 16هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 48هزار نفر در این دو محله زندگی می کنند.
وی ضمن تأکید بر اهمیت نوسازی بافت فرسوده این محله ها برای ارائه خدمات مطلوب شهری و نیز ایمن سازی شهرخاطر نشان کرد بیش از 83 درصد محله فروزش و بیش از 63 درصد محله امیریه فرسوده بوده که پس از نوسازی های انجام شده 44درصد از محله امیریه و 39درصد از محله فروزش –امیربهادر نوسازی شده است.
شهردار منطقه 11 ابراز امیدواری کرد با تسهیلاتی که مجددا در قالب بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده از سوی شهرداری تهران اعلام شده است ؛ روند نوسازی بخش مرکزی شهر تهران افزایش یابد .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: