جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 تير 1395     
سرمایه گذاری برای اتوبوس های جدید در یورکشر غربی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، First Bus تایید کرده که به لطف سرمایه گذاری 10 میلیون پوندی، 45 اتوبوس دو طبقه جدید را برای یورکشر غربی فراهم خواهد ساخت.

 

این اتوبوس های جدید به CCTV و صندلی های چرمی مجهز شده و وای فای رایگان آن ها دسترسی سرنشینان به اینرتنت را ممکن می سازد. این سرمایه گذاری مکمل نوآوری هایی همچون گزینه های خرید بلیط هوشمند و اطلاعات در زمان حقیقی است که تا کنون معرفی شده اند. مشتریان هم چنین می توانند از طریق تلفن همراه خود و گزینه m-Ticket این سازمان بلیط تهیه کنند.

اتوبوس های جدید این منطقه که توسط WrightBus در شمال ایرلند و Alexander Dennis در اسکاتلند تولید می شوند با قوانین کاهش آلایندگی منطبق هستند. این 45 اتوبوس جدید به موتورهای یورو 6 مجهز بوده و در مقایسه با اتوبوس های دارای موتور یورو 5 حدود 95 درصد اکسید نیتروژن کم تری تولید می کنند که این امر به بهبود کیفیت هوای منطقه کمک خواهد کرد.

12 دستگاه اولیه این اتوبوس ها در بخش های Old Farnley – Leeds – Fearnville 42 به کار گرفته می شوند و 25 دستگاه دیگر آن ها تا پایان ماه جاری در بخش Leeds – Bradford معرفی خواهند شد. باقی این اتوبوس ها تا اواخر سال جاری در Leeds – Otley به کار گرفته می شوند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: