جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 تير 1395     
آماده سازی امتداد جنوبی خط 10 بی آر تی ایستگاه میدان آزادی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 با اشاره به آماده سازی امتداد جنوبی خط 10 بی آر تی از احداث ایستگاه میدان آزادی در این سیستم حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ساخت ایستگاه بوتان بعنوان دومین ایستگاه منطقه در دستور کار قرار دارد.

حمید محسنی با اعلام این خبر گفت: خط 10 بی آر تی به سمت جنوب از میدان آزادی به سمت پایانه آزادگان امتداد می یابد و ایستگاه میدان آزادی ساخته شده است.

وی افزود: در ادامه مسیر این سامانه از منطقه ، احداث مسير و نصب سرپناه در ميدان بوتان در دستور كار قرار گرفته تا با رفع معارضات و تاسيسات متعدد با پروژه در برنامه زمانبندي دو ماهه نسبت به اتمام عمليات اجرايي اقدام و ایستگاه بوتان تکمیل شود.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه خط 10 اتوبوس‌های تندرو در سال 1390 افتتاح شد و از میدان آزادی در غرب تهران آغاز می‌شود نیز اذعان داشت: این خط با عبور از دو بزرگراه محوری محمد علی جناح و شهید اشرفی اصفهانی از میدان دوم صادقیه، پونک و چهار دیواری و نیز از مقابل دو مرکز بزرگ خرید تیراژه و بوستان عبور کرده و در نهایت به واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در شمال غرب تهران منتهی می‌شود.

وی اظهار داشت: برای سامانه خط 10 در محدوده منطقه 9 دو ایستگاه میدان آزادی و بوتان در نظر گرفته شده و از آنجا به ایستگاه های محدوده منطقه 18 ادامه می یابد.

به گفته محسنی ، شهروندان می توانند از طریق این سامانه اتوبوس های تندرو از دروازه غربی پایتخت به سمت پل ساوه و به مقصد پایانه مسافربری آزادگان تردد کنند و علاوه بر شهروندان مناطق جنوبی ، شهروندان ساکن در شهرک های اقماری نیز می توانند از طریق این سامانه از شبکه حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: