جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 تير 1395     
مراسم تكريم و معارفه معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران برگزار شد
آغاز فصل جديد فعاليت هاي حمل و نقلي پايتخت با رويكرد علمي

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، مراسم تكريم مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي معاون سابق و معارفه دكتر سيد مازيار حسيني معاون جديد حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با حضور مديران عامل سازمان ها و شركت هاي تحت پوشش و مديران ستادي اين معاونت برگزار شد.

 مهندس تشكري هاشمي از مسئوليت به عنوان موهبتي الهي نام برد و گفت: كوته فكري است اگر تصور كنيم تصدي مسئوليت ها برای مسئولان مادام العمر است.

وي با اشاره به اين كه هيچ كاري بدون تلاش جمعي محقق نمي شود و به ثمر نمي نشيند، اظهار كرد: در اين سال ها اتفاقات بزرگي در شهر تهران رقم زده شده و پروژه هاي مهمي در اين كلان شهر به سرانجام رسيده كه از جمله مي توان احداث تونل هاي شهري در حوزه فني و عمراني و ساخت تونل هاي مترو در حوزه حمل و نقل و ترافيك را نام برد.

معاون سابق حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران كه با حكم شهردار تهران به عنوان معاون توسعه منابع انساني اين مجموعه منصوب شده، تصريح كرد: معاون جديد حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، مديري ارزشمند و توانمند بوده و از مراتب علمي و تخصصي بالايي برخوردار است و قطعاً شايسته تر از گذشته اين كار را به سرانجام مي رسانند.

 راهبردهاي كاري معاونت حمل و نقل و ترافيك به زودي اعلام مي شود

دكتر حسيني با تقدير و تشكر از زحمت ها و مجاهدت هاي مهندس تشكري هاشمي، گفت: انصاف اين است كه مديريت اين معاونت در طولانی مدت و با حجم وسيعي از مسائل و مشكلات و طيف متنوعي از نوآوري ها و اتفاقات خوب، كار ساده اي نيست.

وي با اشاره به اين كه تلاش خواهم كرد تا ضمن حفظ دست آوردهاي گذشته، موفقيت هاي جديدی در حوزه حمل و نقل شهری حاصل شود، اظهار كرد: براي نيل به موفقيت، ضمن لزوم وجود نيت خالص، همراهي تيم كاري همدل و هماهنگ و در عين حال متخصص و لايق، ضرورت دارد.

معاون سابق فني و عمراني شهرداري تهران، همكاري و هماهنگي دو حوزه «فني و عمراني» و «حمل و نقل و ترافيك» را ضامن موفقيت پروژه هاي ترافيكي دانست و تصريح كرد: به زودي با اعلام راهبردهاي كاري معاونت حمل و نقل و ترافيك با رويكرد علمي، فصل جديد فعاليت هاي اين معاونت رقم مي خورد.

مدیریت در حوزه حمل و نقل و ترافیک مسئولیت خطیری است

دكتر حسيني با اشاره به اين كه اقدامات مديريت شهري همچون توسعه مترو، فعاليت هاي ماندگاري است كه مردم پايتخت سال هاي سال از آن  استفاده خواهند نمود، اظهار كرد: مديريت حوزه حمل و نقل و ترافيك در كلان شهري همچون تهران، مسئوليت خطيري است كه نياز به همكاري تمامی دستگاه های دست اندركار و همراهي مردم و رسانه ها دارد.

وي با بيان اين كه توسعه حمل و نقل شهري با محوريت سامانه هاي ريلي با هدف دست يآبي به سهم 75 درصدي حمل و نقل عمومي از جا به جایی های پایتخت از اهميت ويژه اي برخوردار است، تصريح كرد: در اجراي سياست هاي ابلاغي شهردار محترم تهران، اولويت توسعه حمل و نقل عمومي با تمركز بر مترو و اتوبوسراني و توسعه حمل و  نقل ريلي با تأكيد بر احداث 100 كيلومتر خط جديد مترو در دستور كار اين معاونت قرار دارد.

معاون جديد حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در پايان با تأكيد بر تعامل فزآينده با حوزه فني و عمراني در جهت توسعه حمل و نقل شهري، خاطرنشان كرد: در اين ميان، ارتقاي فرهنگ ترافيك و تحقق اهداف فرهنگي و اجتماعي در اين حوزه مورد توجه ويژه قرار خواهد گرفت.

گفتني است مهندس حجت الله بهروز قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران نیز با قرائت متن قدرداني مديران و كاركنان این معاونت از ده سال مديريت مهندس تشكري هاشمي و اهداي يك جلد كلام ا... مجيد، «صبوری» را مهم ترین ویژگی ایشان دانست و از يك دهه خدمات و زحمات وی در اين حوزه قدرداني نمود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: