جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 تير 1395     
اعلام آمادگی مجلس در رابطه با پشتیبانی از بخش حمل و نقل در کشور

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: هرگونه سرمایه گذاری در خصوص ناوگان حمل و نقل جاده ای و ریلی کشور مطمئنا می تواند تأثیر بسیار زیادی در توسعه پایدار کشور داشته باشد.

دکتر همایون یوسفی در ادامه گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، اظهار داشت: بودجه ای که در خصوص مباحث حمل و نقل ریلی در کشور در نظر گرفته شده، متأسفانه کفاف نیازهای کشور نیست، بنابراین باید در این زمینه راهی را پیگیری نمود که منجر به نتیجه مطلوب گردد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در بخش حمل و نقل کشور، نیاز به سرمایه گذار خارجی احساس می شود که البته باید این امر با حفظ منافع ملی صورت گیرد و امیدواریم در فضای جدید که امنیت سرمایه گذاری در کشور ارتقا یافته است، در این خصوص اقدامات بیشتر و کاربردی انجام پذیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در دنیا چنانچه پیشرفتی صورت گرفته اکثرا با تکیه بر مشارکت ها و سرمایه گذاری های خارجی حاصل شده است.

یوسفی در پایان با اشاره به بحث آلودگی هوا و ضرورت کاهش مصرف سوخت، اذعان کرد: قطعا با مشاهده وضعیت کنونی در رابطه با این مباحث مهم، کشور به کار و برنامه ریزی نیاز دارد که در این خصوص مجلس اعلام آمادگی می نماید که پشتیبانی لازم را انجام دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: