جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 تير 1395     
برنامه های کنسرت آنلاین

مهر: خواننده آلبوم پرطرفدار «ماه و ماهی» چهارشنبه شانزدهم تیرماه دومین پروژه از مجموعه برنامه های کنسرت آنلاین را در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می کند.

حجت اشرف‌زاده کنسرت آنلاین می‌دهد


حجت اشرف زاده  با اشاره به تازه ترین برنامه ها و فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته قرار است روز چهارشنبه شانزدهم تیرماه دومین پروژه از مجموعه برنامه سامانه کنسرت آنلاین کشور را در تالار اندیشه حوزه هنری اجرا کنم که این کنسرت بعد از کنسرت آقای علیرضا قربانی دومین برنامه زنده سامانه خواهد بود.

وی ادامه داد: آنچه در این کنسرت برگزار می شود، اجرای برنامه ای خاص و متفاوت نسبت به کنسرت های قبلی ام است که در آن ضمن اجرای دو اثر منتخب از آلبوم «ماه و ماهی»، منتخبی از تیتراژهای تلویزیونی ام نیز برای علاقه مندان و مردم سراسر ایران اجرا می شود. بازخوانی چند اثر موسیقایی و اجرای بخشی از موسیقی منطقه خراسان از جمله برنامه هایی است که در این کنسرت آنلاین به دوستداران موسیقی ارائه خواهیم کرد.

این خواننده جوان درباره مشارکت در برنامه‌های کنسرت آنلاین توضیح داد: آنچه در این سیستم جدید اجرای زنده کنسرت‌ها مدنظر ماست اجرای درست و اصولی محتوای برنامه ها با همان کیفیت کنسرت های معمول است، زیرا مخاطبی که در منزل می خواهد از طریق این سیستم جدید به تماشای کنسرت بنشیند باید با بهترین کیفیت شاهد اجرای چنین سامانه جدیدی در کشور باشد. به هر ترتیب در شکل اجرایی برنامه ما همان کاری را می کنیم که در کنسرت ها انجام می دادیم مگر اینکه تیم فنی این سامانه تمهیداتی را اندیشیده باشند که فضای برنامه دارای تفاوت هایی نسبت به کنسرت های معمول باشد.

خواننده آلبوم پرطرفدار «ماه و ماهی» که طی ماه های گذشته فعالیت های گسترده ای در عرصه تیتراژ خوانی برنامه های تلویزیونی داشته در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه کنسرت آنلاین به عنوان یکی از فعالیت های مرتبط با موسیقی به خودی خود می تواند اقدام بسیار ارزشمندی باشد اما باید دید که مردم ما تا چه حد این تکنولوژی را می پذیرند، البته طی سال های اخیر با ورود شبکه های مجازی از جمله تلگرام، اینستاگرام و مواردی از این دست نشان داده شده که مردم استقبال بسیار خوبی از این پدیده ها می کنند به همین جهت باید دید که این فرصت می تواند تبدیل به پدیده ارزشمند موسیقایی بشود یا خیر.

اولین سامانه کنسرت آنلاین کشور چهارشنبه ۱۲ خرداد با تقدیم برنامه به شهدای مدافع حرم با برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در تالار اندیشه حوزه هنری راه اندازی شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: