جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 تير 1395     
آخرین خبر از زمان آغاز سال تحصیلی ۹۶ـ۹۵

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی ۹۶ـ۹۵ روز شنبه ۳ مهر در مدارس سراسر کشور آغاز می‌شود.

فارس: علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان معاونت آموزشی این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: امروز پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی مورد قبول نهادهای علمی کشور است و فعالیت‌های موثری انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 500 پژوهش‌سرای فعال در کشور وجود دارد، گفت: در سال تحصیلی جدید با ایجاد 115 پژوهش‌سرا، تعداد پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کشور به 615 پژوهش‌سرا خواهد رسید.

زرافشان با اشاره به فعالیت 64 آزمایشگاه نانو در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، بیان داشت: در نظر داریم در هر منطقه آموزش و پرورش، یک پژوهش‌سرا داشته باشیم.

وی اظهار داشت: مدارس کشور در 31 شهریور ماه با جشن «غنچه‌ها» ویژه پیش‌دبستانی‌ها، «شکوفه‌ها» ویژه اول دبستانی‌ها و «جوانه‌ها» ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم، بازگشایی می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: زنگ اول مهر نیز روز شنبه 3 مهر ماه در مدارس کشور طنین‌انداز می‌شود و سال تحصیلی 96ـ95 آغاز خواهد شد.

وی به برگزاری مسابقات در تابستان اشاره کرد و گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی ۲۷ لغایت ۲۹ تیرماه در حراسان رضوی، اختتامیه مسابقات آزمایشگاهی ۵ تا ۷ مرداد در قزوین، جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه‌ای ۲۹ و ۳۰ مرداد در سمنان و مسابقات علمی و مهارتی در ۲۲ و ۲۳ تیرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: