جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 تير 1395     
تاثیر شگفت‌انگیز مصرف روزانه کرفس

وقتی آدم‌ها در مورد اَبَر خوراکی‌ها حرف می‌زنند، غالبا کرفس را علی‌رغم فواید تغذیه‌ای و درمانی‌اش نادیده می‌گیرند. کرفس گیاهی است که از بیش از دوهزار پیش به عنوان یک سبزی ارزشمند کشت و مصرف می‌شود. این سبزی در یونان و مصر باستان دارویی محبوب و پرمصرف بود.
بازده: کرفس‌ گیاهی مقاوم است که به طور طبیعی در همه‌ی خشکی‌های قابل سکونت و در بسیاری از جزایر در سراسر جهان رشد می‌کند. در عصر جدید، مطالعات پژوهشی مستقل نشان داده‌اند کرفس‌ فوایدی فراوان برای سلامتی بدن انسان دارد. برای مثال، کرفس برای جلوگیری از سرطان، تسکین درد، کاهش وزن، کاهش ناراحتی‌های سندرم پیش از قاعدگی، دفع پشه، و کاهش فشار خون بسیار مفید است. اگر شخصی برای یک هفته به صورت روزانه کرفس میل کند، فورا به فواید شگرف و فوق‌العاده‌ی این سبزی برای بهبود سلامت عمومی بدن‌اش پی می‌برد.

کرفس از جمله سبزی‌هایی است که مملو از آب و سرشار از مواد مغذی، ویتامین‌ها، و مواد معدنی است که به تنهایی می‌تواند رقیبی سرسخت برای نوشیدنی‌های ورزشی و انرژی‌زایی باشد که در بازار به فروش می‌رسند. قابلیت کرفس‌ در بازیابی انرژی بدن بعد از فعالیت‌های شدید، مستقیما ناشی از وجود مقدار زیاد آهن، روی، منیزیوم، پتاسیم، کلسیم، و ویتامین‌های A، C، E، K، B۱۲ و غیره است. به علاوه، این ویتامین‌ها و مواد معدنیِ قوی مستقیما باعث ایجاد محیطی مناسب برای ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده می‌شوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: