جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 تير 1395     
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اذعان داشت:
دولت مردان بدانند در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی اقتصاد مقاومتی تعصب، غیرت و عمل است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز, عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در خصوص عدم توجه کافی دولت به حوزه حمل و نقل عمومی، گفتبا نگاهی گذرا به کشورهای پیشرفته دنیا، متوجه پیشرفت و اقداماتی که انجام داده اند خواهیم شد و میتوانیم از تجربیات موفق آنها در جهت توسعه حمل و نقل عمومی کشورمان استفاده نمود.

 

حسین مقصودی در ادامه گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، اظهار داشتترافیک شهری در کلانشهرها به خصوص کلانشهر تهران به معضل بزرگی تبدیل شده است که بر روح و روان همه تأثیر سوء دارد و به طور کلی به بحث فراگیر تبدیل شده است.

وی در ادامه تصریح کردمعذل بزرگ ترافیک موجب عقب ماندگی شده و بازدهی خیلی از کارها کاهش یافته است که چنانچه در این باب جمع بندی صورت گیرد این مشکلات به یک طرح فوریتی و عظم ملی نیازمند است تا بحث حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری بهبود یابد.

نماینده مردم سبزوار اذعان کردمتاسفانه دولت از بخش حمل و نقل عمومی حمایت نمیکند و این امر موجب عدم پیشرفت در این بخش می گردد، دولت قبل با موضع و ناراحتی بودجه شهرداری را پرداخت نمیکرد ولی دولت فعلی با روی گشاده از پرداخت هزینه و حمایت از حمل و نقل عمومی ممانعت می نماید و مشاهده می شود که وضعیت حمل و نقل عمومی در این دو دوره هیچ تفاوتی نداشته است که این امر باعث تأسف است.

مقصودی خاطرنشان کرددر بخش راهنمایی و رانندگی دولت قبل خیلی بیشتر از هر زمانی حمایت می نمود در حالی که دولت فعلی به جای واریز نقدینگی به شهرداری ها اقدام به خرید تجهیزات ترافیکی نموده و به شهرداری ها و دهیاری های کل کشور ارسال کرده که اکثر این تجهیزات مورد استفاده قرار نمیگیرد و فقط بودجه کشور به هدر رفته است.

شهردار سابق سبزوار در خاتمه بیان کردکشور به مدیریت صحیح و اجرای اقدامات کاربردی نیاز دارد، باید شروع به کار کرد و با بررسی های دقیق و اساسی دولت را مجاب به اجرای اقدامات مؤثر نمود و به بحث اقتصاد مقاومتی که از فرمایشات مقام معظم رهبری است، پرداخت و به آن توجه نمود چرا که اقتصاد مقاومتی یک پژوهش و یا همایش نیست، بلکه تعصب و غیرت و عمل است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: