جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 تير 1395     
به زودی از خیابان 20 متری کیهان بهره برداری می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 2 با اشاره به بهره برداری از خیابان 20 متری کیهان گفت: این خیابان در ضلع جنوبی پارک پرواز قرار دارد و بر اساس طرح تفصیلی از سال 93 اقدامات لازم برای آماده سازی این خیابان آغاز شده است. در حال حاضر نیز مراحل پایانی کار در حال انجام است.  

عزیزالله نظری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه خیابان 20 متری کیهان به منظور کاهش بار ترافیکی منطقه و اتصال شهرک کیهان و شهرک بهبود احداث شده است.

وی افزود: برآورد ما برای هزینه احداث این خیابان 350 متری که در جنوب پارک پرواز قرار دارد حدود 1.5 میلیارد تومان بود و از سال 93 نیز عملیات اجرایی اغاز شد.

شهردار منطقه 2 با اشاره به اتمام پروژه گفت: تمامی اقدامات مربوط به بتن ریزی، روکش، پیاده راه و نهرسازی به اتمام رسیده و به تازگی نیز اقدامات مربوط به علامت گذاری و خط کشی انجام شده است. بر این اساس، در آینده ای نزدیک معبر 20 متری کیهان به بهره برداری می رسد.

نظری در ادامه به احداث سرای محله در ختی به عنوان یکی از پروژه های فرهنگی منطقه پرداخت و تصریح کرد: این سرای محله در خیابان سپهر قرار دارد و در زمینی به مساحت 970 متر مربع احداث شده است.

وی ادامه داد: مساحت ساختمان سرای محله 700 متر و در 2 و نیم طبقه تمامی زیرساخت ها برای فعالیت اجتماعی شهروندان پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 2 با اشاره به امکانات سرای محله درختی گفت: این مکان مجهز به کتابخانه، خانه قرآن، نمازخانه، فضای خانه کودک و مجموعه ای از کلاس ها است.

نظری خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات لازم برای واگذاری این ساختمان به شورایاری در حال انجام است. ضمن اینکه 2 سرای محله دیگر در اینده نزدیک در منطقه 2 به بهره برداری می رسد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: