جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 مرداد 1393     
بهره برداری از مسیر های دوچرخه در منطقه 19

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،با احداث 7 کیلومتر مسیر سبز در منطقه 19 خانه های دوچرخه فعالیت خود را آغاز کردند.

رضا زلفی معاون حمل و نقل وترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: پس از راه اندازی خانه های دوچرخه در منطقه، کار ثبت نام از شهروندان متقاضی انجام شد و با احداث مسیر دوچرخه بین ساختمان منطقه و بازارچه احسانی هم اکنون شهروندان می توانند با استفاده از دوچرخه در این مسیر تردد نمایند.

وی افزود: خانه های دوچرخه در مقابل ساختمان ستادی شهرداری منطقه 19 و روبروی بازارچه احسانی مستقر هستند و شهروندان متقاضی پس از دریافت دوچرخه باید در مسیر تعیین شده که به صورت دوجزئی با رنگ زرد در حاشیه معبر سواره رو خط کشی شده است حرکت کنند.

زلفی خاطرنشان کرد: این منطقه درنظر دارد مسیر دوچرخه را تا پایان سال به 12 کیلومتر افزایش دهد و در صورت استقبال شهروندان سه خانه دوچرخه دیگر نیز در خانی آباد، دولتخواه و محدوده ناحیه 5 ایجاد خواهد شد.

گفتنی است شهروندان منطقه برای استفاده از دوچرخه ها می توانند با ارائه کارت ملی یا شناسنامه، مشخصات خود را در خانه های دوچرخه ثبت و به مدت یک ساعت از این وسیله نقلیه استفاده کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: