جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 تير 1395     
روایت جواد عزتی از بازی در فیلم مانی باغبانی

جدیدترین ساخته مانی باغبانی که رگه های طنز نیز دارد، این روزها مرحله تدوین را پشت سر می گذارد.
باشگاه خبرنگاران: جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: بازی در فیلم سینمایی با نام موقت «شیب» را به پایان رساندم که هم اکنون در مرحله تدوین به سر می برد.

وی افزود: همبازی شدن با بابک حمیدیان برای بار دوم همچنین سیامک انصاری و دیگر بازیگران بسیار جذاب بود؛ از طرفی حضور همایون ارشادی با این وجود که با هم همبازی نشدیم از دیگر لذت ها و تجربه های مثبت در این فیلم بود.
 
این بازیگر با بیان این مطلب که فیلم «شیب» رگه های طنز دارد و از جنس خودش است، عنوان کرد: آنقدر که «شیب» جنس خاص خودش را دارد، از همان ابتدا قادر به تصمیم گیری در خصوص موضوع و رویکرد اصلی آن نبودیم و الان نیز نمی دانم لحن فیلم تا چه حد جدی و یا کمدی است.

بازیگر «در مدت معلوم» از همکاری با مانی باغبانی به عنوان کارگردان «شیب» و کسی که تجربه بازیگری و کارگردانی دارد، گفت: باغبانی شخصیتی روشن دارد و اطلاعات بالای او در زمینه سینما قابل احترام است طبیعتا از این فرصت استفاده کردم و غیر از همکاری بسیار خوب در این فیلم، از آگاهی و اطلاعات وی در زمینه سینمای ایران و جهان برداشت کردم.

این بازیگر در خصوص کیفیت کارگردانی باغبانی و شناخت او از این فضا اظهار داشت: اطلاعات و سواد بالای او در زمینه سینما باعث شده تا با دید باز سراغ فیلمسازی برود و در فیلم «شیب» کاملا مشخص بود که با آگاهی کامل و دانسته های فراوان کارگردانی می کند.

عزتی در بخش پایانی صحبت های خود در مورد استقبال مخاطبان از فیلم «زاپاس» خاطرنشان کرد: این فیلم در همه موارد به تعادل، شیرینی و جذابیتی رسیده که می تواند لحظات خوبی را برای مخاطبان رقم بزند و فکر می کنم آن را دوست داشته باشند.

گفتنی است؛ «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید امیرپروین حسینی، و «شیب» به کارگردانی مانی باغبانی و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: