جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 تير 1395     
امضای یادداشت تفاهم همکاری های دو جانبه شهردار منطقه 22 با شهردار منطقه مال تپه استانبول

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، مولایی شهردار منطقه 22 و مظفری معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در راس هیاتی از مدیران شهری این منطقه برای امضای یادداشت تفاهم نامه پنج ساله در حوزه مدیریت شهری به استانبول سفر کردند و مورد استقبال علی قلیچ شهردار مال تپه استانبول قرار گرفتند.

با توجه به اینکه برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته میان طرف ایرانی و ترک و ابراز تمایل طرف ترک جهت بررسی موارد مورد نظر در حوزه مدیریت شهری هیات ایرانی به استانبول دعوت شدند و نهایتا پس از برگزاری جلسات متعدد و اجرای مذاکرات در این زمینه یادداشت تفاهم نامه پنج ساله به امضای شهردار دو منطقه رسید. 

در این دیدار شهردار منطقه 22 و شهردار منطقه مال تپه استانبول در زمینه های تحکیم و گسترش روابط دوستانه بین شهروندان دو منطقه، تبادل تجربیات و اطلاعات در حوزه مدیریت شهری دو منطقه، فراهم آوردن زمینه ها و ارائه تسهیلات لازم برای تبادل گروههای گردشگری، برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و کارشناسی با هدف توسعه روابط و مناسبات فرهنگی، ترغیب و تشویق همکاری های تجاری، اقتصادی سودمند و سرمایه گذاری مشترک در طرح های توسعه شهری هر یک از مناطق، همکاری در طراحی و اجرای پروژه های مورد نیاز و مورد علاقه دو منطقه و همچنین فراهم آوردن شرایط لازم برای حضور فعال شرکت ها و پیمانکاران بخش خصوصی در پروژه های دو منطقه تفاهم نامه امضا کردند.

در پایان این جلسه دو طرف توافق کردند نمایندگان خود برای پیگیری و اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه را به بخش بین الملل شهرداری تهران و استانبول ارسال و امور مربوطه را با این بخش ها هماهنگ نمایند.

گفتنی است در حاشیه این سفر نیز جلساتی با مسئوولین فرهنگی و ارتباطات منطقه مال تپه استانبول و اعضای سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول برگزار شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: