جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 تير 1395     
خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار تهران تاکید کرد: این توفیق که شهدا به عالی ترین درجه کمال رسیده اند، ثمره روحیه حق طلبی و حق مدارانه ای است که در خانواده شهید بوده است و امروز هم خانواده معظم شهدا مفتخر هستند که همچنان در مدار حق حرکت می کنند.

محمد باقر قالیباف طی سخنانی درجمع خانواده های معزز شهدای شهرداری تهران، تصریح کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند، خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و همه شما مایه افتخار ما هستید. اگر امروز در کشور ما امنیت برقرار است و بسیاری از مظلومان دنیا و مسلمانان به انقلاب اسلامی چشم امید دارند، به برکت مجاهدت ها و خون همسران و فرزندان شما است.

وی تصریح کرد: بدون شک شهید این راه را آگاهانه انتخاب کرده است؛ همانطور که خداوند تبارک و تعالی می فرماید من خریدار شما هستم و اگر انسان ها خودشان را به غیر از من به هر کسی بفروشند، ارزان فروخته اند.

شهردار تهران تاکید کرد: این توفیق که شهدا به عالی ترین درجه کمال رسیده اند و خودشان را به خالق خودشان فروخته اند، توفیق بزرگی است که عروج آن ها در سفره الهی است.

قالیباف یادآور شد: بدون شک این ثمره روحیه حق طلبی و حق مدارانه ای است که در خانواده شهید بوده است و امروز هم خانواده معظم شهدا مفتخر هستند که همچنان در مدار حق حرکت می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: حتما ما نیز در این روزها و در حوزه مسئولیت خود هرگز لحظه ای شما را فراموش نخواهیم کرد و وظیفه خود می دانیم که راه فرزندان و همسران شهید شما را ادامه دهیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: