جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 خرداد 1395     
تراموای شهر مانهایم توسعه یافت

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، به تازگی قسمت های توسعه یافته تراموای مانهایم در آلمان افتتاح شدند و مسافران از روز بعد این مراسم می توانند از آن ها استفاده کنند.

آغاز کار پروژه توسعه تراموای مانهایم در 3 دسامبر 2012 بود. گمان می رود این مسیرهای جدید تراموا که منطقه ای با 32 هزار شهروند را پوشش می دهند سالانه 1 میلیون مسافر را به شبکه حمل و نقل بومی اضافه کنند.

یکی از این خطوط توسعه یافته که از خط کنونی در Bonifatiuskirche آغاز می شود به سمت شمال شهر کشیده شده است. مسیر توسعه یافته دیگر از خط 4 به سمت غرب و از خط 4A به سمت شرق کشیده شده است. در این مسیرهای توسعه یافته 6.4 کیلومتری 13 ایستگاه تعبیه شده است.

ارائه خدمات در خطوط 4 و 4A از مرکز مانهایم شروع می شود و سپس از راین به Oggersheim کشیده می شود که در آنجا تقاطعی با راین-Haardtbahn به سمت باد دورک هایم دارد.

مدرن سازی این خط از سال 2014 آغاز شد و در سال جاری تکمیل شده است. بخشی از این پروژه شامل دسترسی بهتر به ایستگاه ها و ماشین های فروش بلیط مدرن و مشتری محور به همراه اطلاعات سفر در زمان حقیقی بود.

کار ارتقای ریل ها و سیستم برق رسانی این سیستم نیز تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد که کمک می کند بیشینه سرعت در این خطوط از 70 به 80 کیلومتر بر ساعت افزایش یابد. تا سال 2018 نیز برخی مسیرهای مخصوص عابر پیاده به افزایش ایمنی این شبکه کمک می کنند.

از ماه جاری نیز اپراتور این شبکه در ساعات اوج شلوغی یک سرویس مازاد را نیز ارائه می دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: