جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 خرداد 1395     
همکاری سازمان حمل و نقل لندن با تویتر برای اطلاع رسانی به مسافران

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل لندن (TfL) و تویتر اولین طرح راهبردی در دنیا را پایه گذاری کرده اند که بر اساس آن مشتریان می توانند در اسرع وقت به صورت خودکار از تاخیر خدمات در بخش های اصلی متروی لندن و خدمات ریلی آگاه شوند.

 

این طرح خلاقانه که اختصاصا توسط تویتر مطرح شده کمک می کند هر کس که یکی از صفحه های تویتر سازمان حمل و نقل لندن یعنی London Overground، TfL Rail، Central line و District line را دنبال می کند بتواند اطلاعات فوری در مورد اختلالات در خدمات را دریافت کند.

در حال حاضر دریافت اطلاعات سفر در زمان حقیقی از طریق تویتر تنها به واسه بازدید از وب سایت های موجود ممکن است. این طرح جدید برای اولین بار اجازه می دهد اطلاعات به طور مستقیم به تلفن همراه مسافران ارسال شده یا از طریق Direct Message و به طور رایگان به کامپیوترهای آن ها ارسال شود. در واقع این امر به معنای آن است که مشتریان می توانند به سرعت از اختلالات مطلع شده و از رفتن به سمت آن ها اجتناب کنند.

مشتریان در این طرح می توانند تنها با مراجعه به وب سایت اعلام شده و انتخاب خطی که خواهان دریافت اطلاعات آن هستند و هم چنین انتخاب بازه زمانی دلخواه خود از دریافت اطلاعات مازاد و غیرضروری جلوگیری کنند.

این اولین بار است که تویتر با یک سازمان حمل و نقل عمومی همکاری می کند تا اطلاعات سفر سفر در زمان حقیق را به مشتریان منتقل کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: