جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مرداد 1393     
تکنولوژی جدید برای کاهش هرز گردی اتوبوس های هایبرید

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،بر طبق توافقاتی که بین بی اِی ای و کومینز اتفاق افتاد،رانندگان اتوبوس ها قادر خواهند بود که در مصرف سوخت صرفه جویی کنند و میزان آلودگی های صوتی و هوا را کاهش دهند.

همه اتوبوس ها در آمریکای شمالی به موتور هایبرید 6.7 شرکت کومینز و سیستم رانندگی هایبرید سری ای شرکت بی اِی ای مجهز خواهند شد.

این تکنولوژی در اتوبوس های شهر لانکستر،پنسیلوانیا و مینسوتا آزمایش شده است.

برنامه ریزی شده تا این تکنولوژی در سال جاری به دست متقاضیان برسد و این در شرکت بی اِی ای در اندیکوت نیویرک گسترش داده خواهد شد.

این آزمایش نشان می دهد حالت شروع/توقف به کاهش زمان هرز گردی موتور اتوبوس تا 40 درصد کمک می کند.این مساله به صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی های زیست محیطی در ایستگاه های اتوبوس کمک شایانی می کند.

زمانی که موتور خاموش است،لوازمی از قبیل سیستم تهویه هوا،فرمان و کمپرسور های ماشین کاربردی خود را از دست نمی دهند.

رئیس هیئت مدیره شرکت بی اِ ای گفت:تغییرات مشهودی را در مصرف سوخت دو دستگاه اتوبوس که به صورت آزمایشی در این طرح استفاده شدند را مشاهده کردیم.

این تکنولوژی پیشرو اتوبوس را قادر می سازد تا به طور خودکار در ایستگاه خاموش شود و با اولین فشار روی پدال گاز روشن شود.این فناوری در اتوبوس های 40 فوتی ساخت شرکت های نیو فلایر،جیلینگ و نوا قابل دسترسی است که با موتور های آی اِس بی  شرکت کومینز و سیستم های هایبرید سری ای کار می کنند.

سیستم رانندگی هایبرید بی اِی ای در 4200 اتوبوس در سراسر جهان استفاده می شود.این شرکت اعلام داشت که اتوبوس های مجهز به این سیستم سالیانه 100000 تن دی اکسید کربن کمتری تولید می کنند و در مصرف بیش از 9 میلیون گالون سوخت صرفه جویی می کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: