جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 27 خرداد 1395     
دستگیری سگ آزار اینستاگرامی

رکنا: پسر سگ کش که با انتشار صحنه دار زدن یک سگ در فضای مجازی مورد اعتراض شدیدی قرار گرفته بود از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

رکنا: خیلی از کسانیکه این فیلم را می دیدند همزمان با اعتراض به خود این نوجوان خشن در سایت پلیس فتا به طرح شکایت پرداختند و حتی یکی از معترضین به کسیکه پسر سگ کش معرفی می کرد 10 میلیون تومان جایزه تعیین کرد.

هفته گذشته فیلمی تکاندهنده در تلگرام و شبکه های مختلف انتشار یافت که نشان می داد پسر با بیان اینکه سگی 700 هزار تومان به وی ضرر زده است طنابی دور گردن وی انداخته و از تیر دروازه فوتسال او را دار می زند.

سگ آزار اینستاگرامی
 

خوشبختانه بخاطر جثه بزرگ این سگ و عدم وجود قدرت زیاد پسر خشن او نتوانست سگ را دار بزند و در فیلم ناله ها و زوزه های دردناک سگ مرتب شنیده می شد و پسر سگ کش بی اعتنا با زدن تازیانه به وی و چرخاندنش به صورت چرخ و فلکی با استفاده از طنابی که دورگردن حیوان بی آزار انداخته بود سعی کرد او را بکشد.

در این فیلم کسی که تصویر برداری می کند مدام می گوید که بس است سگ گناه دارد اما پسر سگ کش دست بردار نیست.

با انتشار این فیلم در دنیای مجازی و هجوم مردم ناراحت به پسر خشن وی مجبور شد صفحه اینستاگرام خود را ببندد و مردم از پلیس فتا خواستار بازداشت این پسر شدند.

بدین ترتیب بررسیهای کارشناسان پلیس فتا آغاز شد و ماموران توانستند پسر سگ کش را ردیابی کنند و وی در برابر دیدگان گریان پدرش  بازداشت شد.

این پسر در فیلمی که به دست آمده است در نخستین مرحله دستگیری داخل خودروی پلیس بازجویی کوتاهی شد وبا گریه ابراز پشیمانی کرد:

لحظه ای که صدای ضجه حیوان را می شنیدی به چی فکر می کردی؟

-پشیمانم،از همه عذرمی خواهم از همه حیوان دوستان.

الان سگ کجاست؟

-الان بریم همان سگی رو که من اذیتش کردم رو ببینید سالمه.

چطور شد فهمیدی نباید اذیتش می کردی؟

-چون همه بهم گفتن.

چی گفتن؟

-همه گفتن که بد کردی و تاوانش رو می دی و می بینی و....

خجالت نمی کشی اشک پدرت رو در آوردی؟گناه نداشت اونجوری گریه می کرد؟

-سکوت و گریه

این پسر به اتهام حیوان آزاری  تحت تعقیب قضایی است و طبق قانون با 74 ضربه شلاق یا 6 ماه زندان مواجه شده و شاید به صلاحدید قاضی حکمی تادیب کننده برایش صادر شود .

سگ آزار اینستاگرامی
 

این گزارش حاکیست،سگ آزار دیده نیز تحت حمایت قرار خواهد گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: