جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 خرداد 1395     
قالیباف در جمع هنرمندان:
فرهنگ ترافیک نیازمند ایجاد یک حرکت فرهنگی است

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار تهران طی سخنانی در جمع هنرمندان گفت: ارتقای فرهنگ ترافیک نیازمند ایجاد یک حرکت فرهنگی و حضور شما هنرمندان و اندیشمندان است.

 محمدباقر قالیباف در این مراسم هنرمندان را سرمایه اجتماعی شهر خواند و بیان کرد:  وظیفه خودم می دانم هر کاری که از شهرداری تهران برای کمک به جامعه فرهنگی و هنری شهر و کشور برمی آید، انجام داده و در این زمینه هیچ دریغی نداشته باشیم.

قالیباف با اشاره به برخی مشکلات و چالش های موجود در خانه هنرمندان پیش از حضور وی در شهرداری تهران، تصریح کرد: خداوند را شاکرم که در سال های گذشته آرامش به مجموعه خانه هنرمندان آمد چرا که این آرامش مهم تر از پول و امکانات است و بستر کار را فراهم می کند. از این رو باید این آرامش ایجاد شده را قدرشناسی کرده و تلاش کنیم تا آن را حفظ کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ ترافیک در شهر تهران تصریح کرد:  با هر شخصیت برجسته دنیا که گفت و گو می کنیم از شهرتهران، اقدامات صورت گرفته در شهر، زنده بودن آن و خونگرمی مردم تعریف کرده اما از فرهنگ ترافیک اظهار تاسف می کنند.

شهردار تهران تصریح کرد: وقتی از فرهنگ ترافیک سخن می گوییم، این کار با زور پلیس پیش نمی رود بلکه ارتقای فرهنگ ترافیک به دست شما هنرمندان میسر خواهد بود چرا که هم اکنون زیرساخت های لازم برای این کار فراهم شده است.

قالیباف در ادامه به اثرات اجرای طرح خط سفید در ماه های گذشته پرداخت و گفت: اگر فیلم های دوربین های ترافیکی سه سال قبل را با امروز مقایسه کنیم، شاهد هستیم که فرهنگ ترافیک بهتر شده است اما می توان در ادامه باز هم فرهنگ ترافیک را ارتقا داد.

وی تصریح کرد: ارتقای فرهنگ ترافیک نیازمند ایجاد یک حرکت فرهنگی و حضور شما هنرمندان و اندیشمندان است؛ چرا که شما امروز در بین شهروندان مرجعیت دارید و حضور، حرف و عمل شما می تواند بر زیبایی های شهر بیافزاید.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: