جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 خرداد 1395     
تا پایان سال از فاز 2 بوستان پرواز بهره برداری می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه2 با اشاره به آماده سازی 8 هکتار از فاز 2 بوستان پرواز گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته قرار است تا با انجام مابقی عملیات اجرایی، فاز 2 این بوستان تا پایان سال به بهره برداری برسد.

عزیزالله نظری با بیان اینکه آماده سازی فاز2 بوستان پرواز در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد، اظهار کرد: مساحت این فاز حدود 15 هکتار است که اقدامات مربوط به آماده سازی 8 هکتار آن به تازگی به اتمام رسیده و مابقی نیز تا پایان سال تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهروندان می توانند از بخش های احداث شده فاز 2 استفاده کنند، عنوان کرد: به منظور آسایش شهروندان و استفاده هر چه بهتر از فضا در این 8 هکتار حدود 950 متر مسیر برای پیاده روی و جاده سلامتی و بیش از 12 هزار متر مربع معبر احداث شده است. در ضمن یکی از مزایای ویژه این قسمت، آماده سازی پارکینگ با ظرفیت 80 خودرو است.

شهردار منطقه 2 افزود: اقدامات مربوط به آب رسانی، برق رسانی، مدیریت آب های سطحی، نصب 220 پایه چراغ روشنایی، مخزن آب، نیمکت و 60 هزار باکس برای قرار دادن گلدان ها از دیگر اقداماتی است که در راستای آماده سازی 8 هکتار از فاز 2 انجام شده است.

به گفته نظری این 8 هکتار به شکل تپه بسیار بزرگی است که اختلاف ارتفاع 40 متری آن مستلزم خاکبرداری بسیار گسترده ای بوده است. ضمن اینکه همین اختلاف ارتفاع موجب شکل گیری منظرگاه زیبایی مشرف بر شهر تهران شده است.

وی با یادآوری موقعیت جغرافیایی بخش هایی که به تازگی آماده سازی شده اند، تصریح کرد: این بخش در ضلع جنوب غربی بوستان پرواز و در بالای شهرک کیهان قرار دارد.

شهردار منطقه 2 در پایان به انجام اقدامات عمرانی در فضای باقی مانده از فاز دوم پرداخت و گفت: عمده اقدامات مربوط به بخش های باقی مانده انجام شده است و با احداث 3 معبر باقی مانده، تمامی این فاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد. 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: