جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 خرداد 1395     
بهره‌برداری زیرگذر آزادی در سال آینده

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 با اشاره به سرعت گرفتن روند اجرایی زیرگذر خیابان استاد معین گفت: این زیرگذر در خردادماه سال 1396 به بهره برداری می رسد.

 

حمید محسنی گفت: امیدواریم این پروژه برابر زمانبندی در اردیبهشت ماه 1396 تحویل منطقه شود و در خردادماه نیز به بهره برداری برسد.

وی افزود: این زیرگذر وظیفه اتصال خیابان استاد معین و خیابان شهید اکبری از زیر عرض خیابان آزادی را بر عهده دارد. قطعا اجرایی شدن این پروژه باعث کاهش ترددهای اضافی در خیابان آزادی و میدان آزادی خواهد شد. درحقیقت با اجرای زیرگذر استادمعین و افزایش ظرفیت معابر شمالی- جنوبی منطقه، از ترافیک کندروهای خیابان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در امتداد بزرگراه یادگار امام(ره) بهبود می‌یابد.

وی ادامه داد: برقراری ارتباط خیابان استاد معین با محلات شمال خیابان آزادی، سبب خروج این معبر مهم حمل و نقلی از بن بست موجود شده و به این ترتیب رفت و آمد میان محلات مناطق 2 و 9 شهرداری تهران تسهیل خواهد شد.

میرفاضل نیکزاد مدیرگروه پل و بزرگراه های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران پیش از این درخصوص اجرای این پروژه گفته بود: این پروژه علاوه بر برقراری مسیر شمالی- جنوبی در محل تقاطع خیابان های استاد معین و شهید اکبری با خیابان آزادی، دارای 4 مسیر راستگرد به منظور تامین گردش های شرق به شمال، شمال به غرب، جنوب به شرق و غرب به جنوب می باشد. ضمنا با طراحی های انجام شده امکان برقراری ارتباطات شمال به شمال و جنوب به جنوب از طریق ایجاد دوربرگردان فراهم شده است. اجرای این پروژه با توجه به اتصال خیابان استاد معین به خیابان 30 متری جی، سبب ارتقای عملکرد ترافیکی معابر محدوده فوق الاشاره خواهد شد

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: