جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 خرداد 1395     
افزایش مالیات در ویک کانتی برای بهبود حمل و نقل عمومی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهروندان شهر ویک کانتی به زودی آماده رای گیری برای افزایش نیم سنتی مالیات فروش به منظور تامین بودجه برنامه تحول حمل و نقل عمومی می شوند که اتوبوس ها و قطارهای بیش تری را به منطقه Research Triangle اضافه می کند.

این برنامه 2.3 بیلیون دلاری که توسط هیئت عالی رتبه ویک کانتی تایید شده خدمات اتوبوسی را در این شهر افزایش داده و تا سال 2027 قطارهای مسافری را وارد این منطقه خواهد کرد. حامیان حمل و نقل عمومی بر این باورند که این طرح بهترین راه برای کاهش حجم ترافیک و اتصال نقاط اصلی Research Triangle از جمله دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، پارک Research Triangle، دانشگاه Duke و دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل است.

مقامات این شهر به توافق رسیده اند که برای تامین بودجه این طرح یک همه پرسی را برای افزایش نیم سنتی مالیات فروش برگزار کنند. در حال حاضر شهروندان ویک کانتی 6.75 سنت مالیات فروش در هر دلار می پردازند که دولت 4.75 سنت و شهر 2 سنت از آن را دریافت می کند.

اگر رای دهندگان افزایش مالیات را تایید کنند حدود 1 بیلیون دلار از هزینه این پروژه در دهه اول تامین می شود. هزینه جدید ثبت خودروها و بودجه فدرال نیز 1.3 بیلیون دلار باقی مانده این طرح را تامین خواهد کرد.

اگر رای دهندگان این افزایش مالیات را رد کنند، طرح تحول حمل و نقل در نطفه از بین خواهد رفت.

مقامات این شهر مدت ها برای بهبود گزینه های حمل و نقل بومی مذاکره کرده اند اما تا زمانی که دموکرات ها در سال 2014 کنترل هیئت مدیره را به دست بگیرند برنامه مشخصی تعیین نشده بود.

جمهوری خواهانی که قبلا هیئت مدیره این شهر را کنترل می کردند معتقد بودند که ویک کانتی تراکم جمعیتی زیادی ندارد که سرمایه گذاری عظیم در حمل و نقل را توجیه کند. جمعیت این شهر در سال گذشته به 1 میلیون نفر رسیده بود و گمان می رود روزانه حدود 60 نفر افزایش یابد.

این برنامه شامل مسیرهای اتوبوسی جدید و اتوبوس های بیش تر در مسیرهای کنونی است که خدمات بیش تری به مسافران ارائه می دهند. گفته می شود ارتقای سیستم اتوبوسی به همراه راه آهن مسافری در این شهر می تواند طی دهه آینده استفاده از حمل و نقل عمومی را چهار برابر افزایش دهد.

این پروژه شامل 32 کیلومتر مسیر BRT نیز می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: