جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 خرداد 1395     
برگزاري بازارچه خیریه کمیته امداد در مترو

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري متروي تهران ويژه برنامه هاي فرهنگي ماه مبارك رمضان را تشريح كرد و از برگزاری بازارچه خیریه در زیرگذر فرهنگی ایستگاه تئاتر شهر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد .

محمد صائبی با اشاره به برنامه های متنوع معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداري مترو تهران در ایستگاه ها به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، گفت: امسال با همکاری موسسات خیریه طرح افطاری ساده همزمان با اذان در ایستگاه های مترو تهران برگزار می شود.

وي افزود: طرح نسيم بهشت نيزجهت مشاوره ديني و پاسخگويي به شبهات ديني با حضور هشتاد مشاور مذهبی در 40 ايستگاه منتخب مترو برپا شده است كه در اين طرح همانند سال هاي گذشته روحانيون پاسخگوی سوالات مسافران در ایام ماه مبارک رمضان خواهند بود.

صائبي تصريح كرد: ارتباط چهره به چهره از مزيت هاي اين مشاوره هاست و با دوره هاي آموزشي ويژه اي كه براي اين روحانيون در نظر گرفته شده ظرفيت بالايي براي مواجهه و پاسخگويي به افراد ايجاد شده است.

وي در ادامه به فضاسازی ایستگاه هاي مترو برای ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: سال گذشته طرح "مراعات می کنیم" در ایستگاه هاي مترو انجام شد كه با استقبال خوب شهروندان هم مواجه بود؛ امسال هم در همان راستا نصب كات استند با عنوان "ما روزه داریم" اجرايي شده است.

بنا براعلام روابط عمومی مترو تهران، معاون فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري متروي تهران و حومه همچنين از برگزاري بازارچه خیریه در زیرگذر فرهنگی ایستگاه تئاتر شهر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و ادامه فعالیت بازارچه خیریه ایستگاه مترو شهدا خبر داد و تصريح كرد: نمایشگاه عکس با محوريت ماه رمضان و فروش کتب و ادعیه با قیمت مناسب از دیگر فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو تهران در ایام ماه مبارک است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: