جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 خرداد 1395     
«عشقولانس» درخواست پروانه نمایش کرد

عبدالله باکیده گفت: فیلم سینمایی «عشقولانس،‌ مرکز فوریت‌های عشقی» در نوبت دریافت پروانه نمایش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا با دیدن فیلم پروانه نمایش آن را صادر کنند.
خبرگزاری فارس: عبدالله باکیده کارگردان فیلم‌های سینمایی چون «صلیب طلایی» و «پوتین»  درباره جدیدترین اثرش با عنوان «عشقولانس، مرکز فوریت‌های عشقی»‌،گفت: تا چندی دیگر سایت اطلاع‌رسانی مربوط به فیلم رونمایی خواهد شد که مخاطبین و اصحاب رسانه می‌توانند از طریق آن پیگیر آخرین اخبار این اثر سینمایی باشند.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: فیلم سینمایی «عشقولانس،‌ مرکز فوریت‌های عشقی» برای دریافت پروانه نمایش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نوبت است تا دوستان با دیدن فیلم پروانه نمایش آن را صادر کنند. به نظرم تا سه هفته دیگر این اتفاق رخ دهد.

او همچنین اظهار کرد: پخش این فیلم بر عهده گویا فیلم است و آنها نیز با گروه سینمایی مورد نظرشان وارد مذاکره شده‌اند قراردادهایشان نیز منعقد شده و آماده است تا با دریافت پروانه نمایش به سمت یک اکران خوب و موفق حرکت کند.

باکیده نیز گفت: به نظرم فصل تابستان یکی از بهترین زمان‌ها برای اکران عمومی یک فیلم سینمایی است و طبیعی است که ما به دنبال این فرصت باشیم و آن را از دست ندهیم. آهنگساز فیلم سینمایی «عشقولانس،‌ مرکز فوریت‌های عشقی»،مسعود سخاوت است.

کارگردان فیلم سینمایی «تو را دوست دارم» درباره خلاصه‌نویسی‌هایی که از موضوع فیلم در رسانه‌ها منتشر شده و همچنین برخی اخبار درباره موضوع عشقی فیلم،‌ گفت: فیلم سینمایی «عشقولانس،‌ مرکز فوریت‌های عشقی» یک اثر کمدی است اما بر خلاف تصور همه و آنچه که مطرح شده است، عشقی که در فیلم مورد بحث خواهد بود، عشق الهی است. کلیت فیلم رسیدن از یک عشق زمینی به عشق الهی است،‌اما تمام این پروسه تغییری که در فیلم شاهد هستیم در بستر یک شرایط کمدی رخ می‌دهد و در پایان مخاطب شاهد این است که همه چیز معطوف به عشق خداوند خواهد بود. البته این نکته را هم باید بگویم که فیلم یک کمدی مطلق نیست.

فیلم‌ سینمایی «عشقولانس، مرکز فوریت‌های عشقی»‌ که نیمه دوم آبان ماه در تهران مقابل دوربین رفت بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: اکبر عبدی، محمد صادقی، بهاره افشاری، سحر قریشی، چنگیز وثوقی، شیرین بینا، فریبا متخصص، فریبا کوثری و محمد علی‌محمدی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: