جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 خرداد 1395     
يك اقتصاددان با تأكيد بر لزوم رسيدگي به شكايت از خودروسازان:
ايمني و كيفيت پايين خودروها منجر به تلفات جاني و خسارات مالي مي‌شود

به گزارش شهرداری نیوز، يك اقتصاددان با تأكيد بر لزوم رسيدگي به شكايات مصرف كنندگان از خودروسازان و وارد كنندگان خودرو و احقاق حقوق مشتريان، گفت: بيشتر مسائل و مشكلات مربوط به خودرو هاي داخلی، در رابطه با ايمني و كيفيت پايين آنهاست كه منجر به ايجاد تلفات جاني و خسارات مالي مي‌شود.

 

دکتر امرالله اميني افزود: در حال حاضر، بسياري از مشتريان از كيفيت پايين و قيمت بالاي خودروها و وضعيت خدمات پس از فروش خودروسازان داخلي گله‌ مند هستند.

وي با اشاره به اين كه ارائه خدمات پس از فروش براي خودروسازان یک ضرورت انکار ناپذیر است، اظهار كرد: شركت‌ هاي خودروساز با ارائه خدمات به صورت سراسري مي توانند به رشد برند خود كمك كنند و در بازار رقابتي، اين خدمات به صورت ويژه مورد توجه قرار مي گیرد.

دکتر اميني با بيان اين كه چگونگی ارائه خدمات پس از فروش در نمايندگي‌ ها جاي بحث و بررسي دارد، تصريح كرد: خودروسازان در اين بخش بايد توجه كافي به عمل آورند و با ارتقاي خدمات خود، رضايت مشتريان خویش را جلب كنند.

وي با اشاره به اين كه بسياري از قطعاتي كه اين نمايندگي ها مورد استفاده قرار می دهند از كيفيت كافي برخوردار نيستند، اظهار كرد: متأسفانه بسياري از قطعات مصرفي از سوی خودروسازان کشور، چينی بوده و از پايين‌ ترين كيفيت برخوردارند.

اين استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در پايان با تأكيد بر اين كه خودروسازان بايد مشتري مداري را در اولويت برنامه های خود قرار دهند، خاطرنشان كرد: استفاده از نيروهاي متخصص چه در زمينه فني و چه در زمينه مديريتي از الزامات هر نهاد توليدی و خدماتي محسوب می شود كه خودروسازان نيز بايد این مهم را مورد توجه قرار دهند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: