جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 خرداد 1395     
نتانیاهو لب به سخن گشود

 ایسنا: مقامات اسراییلی اعلام کردند، تحقیقات درباره ادعای تاجر فرانسوی مبنی بر دادن بیش از یک میلیون دلار در مبارزات انتخاباتی به بنیامین نتانیاهو در حال انجام است.

دفتر دادستانی اسراییل اعلام کرد: اگر چنین ادعایی درست باشد، در این صورت این اقدام به معنای نقض قوانین مالی در مبارزات انتخاباتی است.

با این حال دفتر نخست وزیری اسراییل اعلام کرد: هرگونه کمک به نتانیاهو به صورت قانونی انجام شده است، زیرا این اقدام، به عنوان یک کمک برای مبارزات انتخاباتی داده نشده است، بلکه به یک شهروند داده شده است.

آرنو میمران این تاجر فرانسوی در گفت‌وگو با شبکه 10  اسراییل گفت: من این پول را به حساب شخصی نتانیاهو منتقل کردم.

وی با بیان اینکه مدارک بانکی این انتقال پول موجود است، گفت:  این مساله را نه من و نه او می‌تواند پنهان کند.  

این تاجر فرانسوی یکی از متهمان کلیدی پرونده کلاهبرداری مالیاتی در فرانسه است که رسیدگی به آن از ماه مه سال جاری در پاریس آغاز شده است.

همچنین اخیرا رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس این رژیم پیشنهاد داده ساره نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل به دلیل استفاده از اموال عمومی برای پرداخت هزینه مقر اقامت رسمی و خصوصی خود تفهیم اتهام شود.

ساره نتانیاهو دسامبر گذشته مقابل یگان رسیدگی به جرائم اختلاس وابسته به پلیس رژیم صهیونیستی حضور یافت اما ارتکاب هرگونه جرمی در این خصوص را رد کرد.

این در حالی است که سخنگوی نتانیاهو می‌گوید: ساره نتانیاهو قانون شکنی نکرده و این مسائل حتی نقض قانون محسوب نمی‌شود. ما مطمئنیم زمانی که مقامات حقایق را مجددا بررسی کنند به هیچ چیزی برخورد نخواهند کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: