جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 خرداد 1395     
پارک خودرو در حریم مسجد بلامانع است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آزاد بودن پارک خودروی نمازگزاران در حریم مساجد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سردار سرتیپ سید تیمور حسینی در جمع خبرنگاران گفت: نیم ساعت پیش از اذان تا یک ساعت پس از اذان مغرب توقف خودروی نمازگزاران در حریم مقابل مساجد حتی با وجود تابلوی توقف ممنوع بلا مانع است.

وی با اشاره به بیشترین حجم ترافیک در عصرهای ماه رمضان از کاهش دو ساعته طرح های ترافیک و زوج و فرد در این ایام در تهران خبر داد.

سردار حسینی گفت: برای تسهیل بار سنگین عبور و مرور مردم در ساعات عصرگاهی بر اساس هماهنگی های انجام شده ، ساعت طرح های زوج و فرد و ترافیک از 6 و30 دقیقه صبح تا 17 اعلام می شود.

وی با اشاره به افزایش بار ترافیک درون شهری در عصرهای ماه مبارک رمضان ازساعت 6 بعد از ظهر تا زمان اذان مغرب در تهران افزود: بار ترافیک صبحگاهی با تاخیر آغاز می شود و در نیمروز 15 تا 20 درصد کاهش می یابد.

سردار حسینی با اشاره به روزهای طولانی و گرم ماه مبارک رمضان گفت: بیشتر مردم پس از افطار یعنی از ساعت 10 یا 11 شب به مکان های تفرجگاهی می روند که پلیس در این ساعات نیز  برای تسهیل در عبور و مرور حضور دارد.

وی افزود: پلیس با کسانی که به هر شکل ممکن از جمله دور دور کردن یا با انجام تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت یا سلب آرامش مردم می شوند ؛ برخورد جدی می کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خطاب به کسانی که در خودرو با کشیدن سیگار یا خوردن و آشامیدن تظاهر به روزه خواری می کنند گفت: پلیس ضمن توقیف و انتقال خودرو به پارکینگ، شخص خاطی را به مراجع قضایی تحویل می دهد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: