جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 خرداد 1395     
آغاز مناقصه برای پروژه بازسازی بزرگراه Budaiya در بحرین

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، بحرین مشاوران برجسته را دعوت به مناقصه کرده تا مطالعات مهندسی عمده را برای پروژه بازسازی بزرگراه Budaiya انجام دهند که به عنوان بخشی از برنامه بودجه توسعه خلیج فارس اجرا خواهد شد.

به گفته مقامات ارشد وزارت کار، امور شهرداری ها و برنامه ریزی شهری بحرین، مطالعه مهندسی پروژه بازسازی بزرگراه Budaiya و Janabiya  به بررسی امکان ساخت پل های عابرپیاده و توسعه بزرگراه در نقاطی با تراکم عابرپیاده بیش تر اختصاص می یابد.

به گفته معاون وزیر کار، احمد عبدالعزیز الخیاط، این مطالعه هم چنین شامل بررسی امکان اجرای خط کشی در خیابان 38 در Diraz به منظور هدایت ترافیک در این خیابان است.

الخیاط طی نشستی برخی پیشنهادهای ارائه شده توسط نماینده شورا را نیز بررسی کرد که شامل سنگ فرش کردن جاده های موازی با مدرسه Al Salam در Block 543 در منطقه بنی جمره، بازسازی تقاطع خیابان 43 و بزرگراه الجنبیه، توسعه و بازسازی خیابان 3722 در Block 537 منطقه بنی جمره، ایجاد فضاهای پارک کافی، افزایش سطح ایمنی بزرگراه Budaiya با ساخت سرعت گیرها در محل عبور عابران پیاده، افزایش سطح ایمنی خیابان 38 در Block 538 Diraz و حل مشکل کامیون های عبوری از جاده 4063 در Block 540 Diraz بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: