جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 16 مرداد 1393     
گرد و غبار محلی درپایتخت

فارس: امین حسین نقشینه درباره شرایط جوی کشور اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود طی سه روز آینده در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان به خصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رگبار و رعد و برق باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: در همین مدت مناطق مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به وزش باد در شرق کشور، ابراز داشت: وزش باد در شرق کشور موجب بروز گرد و خاک در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بویژه در منطقه زابل خواهد شد.

نقشینه همچنین اضافه کرد: انتظار می‌رود در سه روز آینده وزش باد نسبتا شدید در جنوب سمنان با بروز پدیده گرد و غبار، در قم، اصفهان و جنوب تهران همراه باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بروز گرد و غبار در ایلام و خوزستان طی روز آینده دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اشاره به آغاز روند افزایش دمای هوا در اکثر نقاط کشور، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از هفته پیش رو دمای هوا در اکثر مناطق کشور روند افزایشی یابد.

نقشینه با اشاره به بروز غبار محلی طه سه روز آینده در جنوب پایتخت، خاطرنشان کرد: دمای هوای تهران طی شنبه هفته آینده به 42 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: گرم‌ترین مناطق کشور را امروز شهداد کرمان، طبس، بستک هرمزگان، بافق یزد و زابل به ترتیب با دمای هوای 49، 47،46،47، و 47 درجه سانتی‌گراد تشکیل می‌‌دهد و همچنین خنک‌ترین مناطق کشور طی روز‌جاری شهرکرد و اسدآباد همدان با دمای 9درجه سانتی‌گراد بالای صفر و همچنین فرودگاه اردبیل، ورزقان آذربایجان شرقی با 10درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: