جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 خرداد 1395     
«دعوت»رمضانی نیما کرمی ازمازيارفلاحی

ویژه برنامه «دعوت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما با اجرای نیما کرمی و خوانندگی مازیار فلاحی به روی آنتن می رود.
باشگاه خبرنگاران جوان: «دعوت»، عنوان ویژه برنامه‌ای مشترک به تهیه‌کنندگی مشترک محمدجواد عبدالرحمانی و مجتبی کشاورز، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با همکاری و مشاركت شرکت «به پرداخت ملت» از امشب (يک روز زودتر) حوالی ساعت 23:15 به مدت 45 دقیقه به صورت زنده از برج میلاد، به پيشواز ماه مبارک رمضان می‌رود.

همچنین تیتراژ «دعوت» با صدای مازیار فلاحی و ترانه‌ای از علی ثابت قدم به اجرا در می آید.

این برنامه امسال با اجرای نیما کرمی و همسرش زینب زارع به پخش شبکه یک سیما می رسد.

ویژه برنامه «دعوت» جشنی بزرگ در شب‌های ماه مبارک رمضان است که با هدف به چالش کشیدن و دعوت مردم از هر قشر به سمت خير و خوبی‌ ارائه می‌شود.

افرادی که به عنوان مهمان در این برنامه حضور دارند از میان هنرمندان، ورزشکاران، خوانندگان و مسئولین هستند که هر یک به فراخور، به سمت یکدلی، کار خیر، بندگی و... دعوت می‌شوند و مخاطبان را در این مسیر همراه خود می سازند.

از جمله بخش هایی که در این ویژه برنامه شاهد آن هستیم می‌توان به قسمت هایی چون ماه رمضان در نقاط مختلف کشور، ایجاد فضاهای شاد در این ماه در کنار شب‌های نیایش و دعا اشاره کرد.

هر مهمان که در برنامه حضور پیدا می‌کند، در ابتدا خود آغازگر خوبی است و مخاطبان را به کاری خیر دعوت می‌کند؛ در وهله اول خودش به آن کار اقدام عملی می‌کند و هر شب در این برنامه شاهد یک اتفاق این چنینی از سمت مهمانان خواهیم بود.

این برنامه در کنار ایجاد فضایی شاد و معنوی برای هموطنان در ماه رمضان، به بحث مهرورزی و توجه به سمت اعمال پسندیده حرکت می کند و مخاطبان در بخش کارشناسی پای صحبت های حجت‌الاسلام برمایی می‌نشینند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: