جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 خرداد 1395     
حمایت شهرداری پایتخت از 2700 موسسه و جلسه قرآنی در ماه رمضان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از حمایت شهرداری از 2700 موسسه و جلسه قرآنی در ماه رمضان خبر داد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه شمیم وحی با بیان اینکه تهران در ماه رمضان، شهر قرآنی می‌شود، گفت: امسال به کمک خداوند شهرداری توانست از 2700 موسسه قرآنی، خانه قرآن و... حمایت کند.

وی با بیان اینکه میزان حمایت شهرداری از موسسات قرآنی نسبت به سنوات گذشته دو برابر شده است، گفت: 500 موسسه قرآنی، 354 سرای محله، 500 خانه قرآن و 1100 جلسه خانگی قرآنی در ماه مبارک رمضان از سوی شهرداری مورد حمایت قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از 300 هزار تومان تا یک میلیون و 300 هزار تومان به این موسسات قرآنی کمک می‌کند، گفت: همزمان در هشت نقطه محوری تهران و در مناطق 22 گانه 30 نمایشگاه قرانی برگزار می‌شود.

امرودی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، سازمان زیباسازی با چاپ طرح‌های قرآنی شهر را برای ماه رمضان آماده می‌کند، گفت: در برنامه‌های خود، تمام سنین از جمله پیش‌دبستانی تا دانشگاه را مدنظر قرار داده‌ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: تهیه شناسنامه قرآنی شهر تهران و برگزاری مسابقات قرآنی برای اجرا در انتظار تصویب شورای شهر است که امیدواریم این مهم محقق شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: