جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 خرداد 1395     
رونمایی ازکارت هوشمند خودرو با هدف ایمنی و پیشگیری از جعل

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،کارت هوشمند خودرو با هدف ایمنی بیشتر و پیشگیری از جعل با حضور فرمانده ناجا رونمایی شد.

سردار حسین اشتری در حاشیه رونمایی از کارت هوشمند وسیله نقلیه در جمع خبرنگاران گفت: ایمنی این کارت در مقایسه با کارت قبلی بسیار بالاست چرا که کارت قبلی کاغذی بود اما این کارت مزیتی دارد که قابل جعل نیست.

وی افزود: یکی دیگر از مزایای این کارت هوشمند، ثبت قطعات خودرو در آن است که از سرقت قطعات جلوگیری می‌کند و اگر سرقتی رخ دهد از طریق این شناسه، قطعات شناسایی می‌شوند.

سردار اشتری درباره زمان جایگزین شدن این کارت به جای کارت‌های قبلی گفت: با طی فرایندی کارت‌های هوشمند جدید، جایگزین کارت‌های قدیم می‌شوند که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

وی درباره هزینه تغییر کارت خودرو افزود: سعی می‌شود که این تغییر، هزینه‌ای برای مالکان خودرو در بر نداشته باشد.

سردار اشتری درخصوص مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و تمهیدات پلیس برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این مراسم، اعلام کرد: مراسم ارتحال روز جمعه در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و پلیس راهور و راه آمادگی لازم در این زمینه را دارند تا انشاالله بتوانند زائران را از مبدا تا مقصد همراهی کرده و تذکرات لازم را به آنها ارائه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی درباره تمهیدات پلیس راهور برای برپایی مراسم ارتحال گفت: در شهر تهران  تمهیدات لازم اندیشیده شده و از لحاظ امینیتی نیز در مجموعه ناجا اقدامات خوبی انجام شده است و انشاالله این مراسم بدون مشکل، با عظمت و باشکوه برگزار می‌شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: