جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 خرداد 1395     
استمرار و ادامه آموزش ها به رانندگان حمل ونقل عمومی در سال 95

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون آموزش سازمان ترافیک از آموزش 60 هزار راننده آژانس و 40 هزار راننده تاکسی و اتوبوس شهر تهران طی سال جاری خبر داد .

 

محمدمهدی میرزایی با بیان اینکه آموزش رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت محوریت نخست برنامه آموزشی سازمان ترافیک در سال95 است، گفت: خط سفید، آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی و رعایت نظم و انضباط مهمترین محورهای مورد آموزش هستند.

وی با تاکید بر اینکه طی سال گذشته بیش از 50هزار راننده تاکسی و 9هزار راننده اتوبوس شهر تهران مورد آموزش قرار گرفته اند، تصریح کرد: استمرار و ادامه آموزش ها به رانندگان حمل ونقل عمومی در سال 95 دنبال می شود .

معاون آموزش سازمان ترافیک با اشاره به اینکه در سال جاری آموزش رانندگان آژانس ها رانندگان سرویس های دولتی را نیز در دستور کار قرار داده ایم، گفت: معتقدیم برای اصلاح ناهنجاری های ترافیکی تاثیرگذارترین قشر، رانندگان حمل ونقل عمومی هستند که بیشترین تعامل را با شهروندان دارند.

وی با اشاره به محورهای آموزش تصریح کرد: بازاموزی آموزش های ترافیکی، خط سفید و مباحث روانشناختی جلوگیری از تخلفات رانندگی از جمله موارد اموزشی است .

میرزایی در ادامه با بیان اینکه در موضوع آموزش های ترافیکی به ساخت تیزر و انیمیشن های ترافیکی پرداخته ایم، گفت: کودکان و نوجوانان مخاطب خاص انیمیشن ها هستند ومجموعه ای موزیکال تحت عنوان «کوکو بوبو» ویژه سنین دبستان و انیمشن «بچه های برج میلاد» که قوانین ترافیکی و نظم عبور ومرور را بازگو می کند از مواردی است که تهیه شده است.

معاون آموزش سازمان ترافیک تصریح کرد: مجموعه انیمیشن خط کش با ژانر کمدی ساخته شده که تمام گروه های سنی را در برمی گیرد و از طریق رسانه دیداری تلاش می شود فرهنگ ترافیک را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به طراحی نرم افزار ای.ار گفت: این نرم افزار به منظور دریافت فایل های اموزشی و انیمیشن های ساخته شده تعبیه شده تا شهروندان از طریق اپلیکیشن به تمامی تولیدات اعم از تیزر ، کتب و انیمشین های معاونت حمل ونقل و ترافیک دسترسی داشته باشند.

میرزایی در ادامه به همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره و بیان کرد: به منظور اجرای نمایش های ترافیکی در مدارس با همکاری کانون، در 1700 مدرسه شهر تهران در دو نوبت اجرای نمایش دارند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: