جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 خرداد 1395     
رفع آلودگی آب در شهر تهران بر عهده وزارت نیرو است

به گزارش محیط زیست شهرداری نیوز، رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت با بیان اینکه مسائل مربوط به آلودگی آب در حوزه وزارت نیرو است، گفت: کم آبی از جمله معضلاتی است که به منابع آبی دیگر فشار مضاعفی را وارد می کند که این معضل آلودگی سطوح آب را بالا می برد.

رسول دیناروند درباره تعامل با شهرداری تهران در خصوص رفع مشکلات پایتخت گفت: نگاه وزارت بهداشت این است که شهرداری در کلان شهر تهران می تواند در حوزه سلامت بسیار موثر باشد.

رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت درباره برگزاری جلسات متعددی درخصوص پدیده های اجتماعی تاثیرگذار در حوزه سلامت افزود: حضور آقای ایازی معاون اسبق شهردار تهران طی چند سال گذشته در وزارت بهداشت در خصوص این تعاملات بسیار کمک کننده بوده است.

وی درباره آلودگی آب در شهر تهران و ورود وزارت بهداشت در این حوزه یادآور شد: مسئولیت وزارت بهداشت در این حوزه نظارتی است و می تواند در این حوزه به دستگاه های دیگر کمک کند، چراکه این موضوع در حوزه وزارت نیرو است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه متاسفانه کشور ما با مشکلات متعددی روبروست، خاطر نشان کرد: کم آبی نیز از جمله این معضلات است و همین موضوع به منابع آبی دیگر فشار مضاعفی وارد می کند که این معضل آلودگی سطوح آب را بالا می برد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: