جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 خرداد 1395     
افتتاح خط متروی توسعه یافته جدید در لس آنجلس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شهری لس آنجلس (Metro) به طور رسمی خط توسعه یافته Metro Expo را به سانتا مونیکا اختصاص داد.

این پروژه توسعه 1.5 بیلیون دلاری دومین طرح ریلی است که Measure R بودجه آن را تامین کرده تا در سال جاری افتتاح شود. خط توسعه یافته Gold Line به سمت Azusa نیز در ماه مارس افتتاح شده بود. حدود 68 درصد از رای دهندگان در ایالت لس آنجلس در سال 2008 افزایش مالیات Measure R به منظور تامین بودجه پروژه ها و برنامه های حمل و نقل جدید را تایید کردند.

این خط توسعه یافته 10 کیلومتری از کالور سیتی به سمت سانتا مونیکا کشیده شده و شامل هفت ایستگاه است. Expo Line اکنون در مسیری 24.2 کیلومتری بین مرکز شهر لس آنجلس و مرکز شهر سانتا مونیکا کشیده شده و به طور کلی دارای 19 ایستگاه است. این خط در مرکز لس آنجلس دسترسی آسان تر به خط های Blue Line، Purple Line و Red Line را فراهم می سازد. این سیستم مترو که از سال 1990 با خط Blue Line افتتاح شد اکنون در مسیری 168 کیلومتری در شش خط توسعه یافته است.

زمان سفر در این خط از مرکز لس آنجلس به مرکز سانتا مونیکا 48 دقیقه است. ارائه خدمات در این خط هر روز ازساعت 4.45 صبح شروع شده و تا 1 نیمه شب در روزهای عادی و 2 نیمه شب در روزهای پایانی هفته ادامه دارد. قطارها در این خط تا ساعت 8 بعد از ظهر هر 12 دقیقه وارد ایستگاه می شوند و پس از آن این زمان به 20 دقیقه می رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: