جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 خرداد 1395     
ساماندهی موتور سیکلت ها در محدوده بازار نیاز به زمان دارد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 12 گفت: اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت ها در محدوده بازار و ایجاد محدودیت برای ورود این وسایل نقلیه به منطقه 12 نیاز به زمان دارد.

عابد ملکی با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت ها در این منطقه یک کار اجتماعی است ، گفت : باید به این مساله توجه کرد که در کنار برخوردهای سلبی برای ایجاد محدودیت ورود موتور سیکلت های کاربراتوی به محدوده بازار نیاز است تا از سیستم های تشویقی برای راکبان این وسایط نقلیه نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح محدودیت و منع ورود موتور سیکلت های آلاینده کاربراتوی به منطقه 12 نیازمند سیاستگذاری کلان بین بخشی است ، ادامه داد: بخشی از این سیاستگذاری برعهده شهرداری و پلیس راهور تهران بزرگ و بخشی دیگر نیز برعهده سازمان های متولی مانند وزارت صنایع ، سازمان بهزیستی، وزارت کار و ... است.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی ، بسیاری از راکبان موتور سوار از راه حمل کالا ، بار و مسافر در منطقه 12 ارتزاق می کنند ، بیان کرد: برخورد با موتور سیکلت ها در محدوده بازار یک کار و اقدام کاملا اجتماعی است و نمی توان این مشکل را یکروزه حل و محدودیت برای ورود موتور سیکلت ها در منطقه بازار ایجاد کرد ، اجرای این برنامه نیازمند زمان بیشتر و تغییر جهت در سیاستهای کلان است.

وی با بیان اینکه در گام نخست در پهنه هایی از منطقه 12 برای تردد موتور سیکلت ها محدودیت هایی ایجاد شده است ، یادآور شد : در حال حاضر در بیشتر پیاده راه های منطقه محدودیت هایی برای ورود موتور سیکلت ها ایجاد شده و از سوی دیگر پلیس راهور نیز هر روز اقدام به توقیف موتور سیکلت هایی متخلف در این محدوده می کند ، اما برای ایجاد محدودیت جهت ورود موتور سیکلت ها به منطقه 12 نیاز به آموزش و فرهنگ سازی است

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: