جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 خرداد 1395     
آب گرفتگی در مترو شهرآفتاب نداریم

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت با رد شایعات مربوط به آب گرفتگی ایستگاه متروی شهرآفتاب گفت: یک سری اقدامات اجرایی مربوط به هولدینگ ایستگاه مذکور است که به دلیل آن که خللی در خدمات رسانی های مربوط به افتتاحیه نمایشگاه کتاب ایجاد نمی کرد، اکنون در حال انجام است.

محمد احمدی بافنده با بیان اینکه ایستگاه شهر آفتاب تنها مختص به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب است، اظهار داشت: طبیعی است، این ایستگاه تنها در ایام برگزاری نمایشگاه فعال است و در دیگر اوقات مسافرگیری نمی کند.

وی افزود: در حال حاضر نیز به دلیل عدم برگزاری نمایشگاه در مجموعه شهرآفتاب، ایستگاه متروی این مجموعه مسافرگیری نمی کند و فعال نیست.

بافنده با رد شایعات در مورد آب گرفتگی ایستگاه شهرآفتاب در برخی از رسانه ها گفت: برخلاف اظهارات موجود، در حال حاضر در این ایستگاه اصلاً آب گرفتگی، ترکیدگی لوله و هیچ مورد این چنینی نداشته ایم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه اکنون کارهای عمرانی بر دیواره شرقی تونل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: یک سری از اقدامات اجرایی مربوط به هولدینگ است که به دلیل آن که خللی در خدمات رسانی در زمان افتتاحیه نمایشگاه کتاب ایجاد نمی کرد، اکنون انجام می شود.

مترو شهرافتاب در مدت ١٠ روز برپايي نمايشگاه به دو و نیم ميليون بازديدكننده از نمايشگاه خدمات رساني داشته است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: