جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 خرداد 1395     
سیستم متروی شیلی با انرژی خورشید کار می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، متروی سانتیاگو در شیلی اولین سیستم حمل و نقل عمومی در دنیا خواهد بود که از انرژی خورشدی استفاده می کند.

Total و SunPower به تازگی اعلام کرده اند که قرارداد تامین نیرو برای ارائه 300 گیگاوات ساعت انرژی خورشیدی در سال برای این سیستم مترو را امضا کرده اند که اکنون در هر روز به 2.2 میلیون مسافر خدمات ارائه می دهد.

 این نیرو از پروژه خورشیدی El Pelícano تامین می شود که پروژه ای 100 مگاواتی در نزدیکی شهرداری های La Higuera و Vallenar است. ساخت نیروگاه های خورشیدی لازم برای این پروژه از سال جاری آغاز خواهد شد و گمان می رود اواخر سال 2017 به بهره برداری برسد.

SunPower که یک شرکت تکنولوژی خورشیدی جهانی و وابسته به Total است این پروژه را طراحی و اجرا کرده و تعمیرات و نگهداری آن را نیز بر عهده خواهد داشت.

میچل باچله، رئیس جمهور شیلی به تازگی از تامین نیروی سیستم های حمل و نقل عمومی این کشور توسط نیروی باد و خورشید خبر داده است که این امر می تواند در بهبود شرایط محیط زیست تاثیرگذار باشد.

این اقدام گامی مهم برای دومین سیستم متروی بزرگ آمریکای جنوبی به شمار می رود. 42 درصد از نیروی سیستم متروی شیلی از انرژی خورشید و 18 درصد آن از انرژی باد تامین خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: