جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 خرداد 1395     
منتخب مردم بوير احمد و دِنا در مجلس دهم تأكيد كرد:
آزادی سازی قیمت خودرو نیز نمی تواند صنعت خودرو را از شرایط فعلی خارج کند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز: منتخب مردم بوير احمد و دِنا در مجلس دهم با اعلام اين كه آزادسازي قيمت خودرو نيز نمي تواند صنعت خودرو را از شرايط فعلي خارج كند، گفت: صنعت خودرو زمانی از شرايط موجود خارج مي شود كه مصرف كننده به اين جمع بندي برسد كه قيمتي كه براي خودرو پرداخت مي كند، در مقايسه با كيفيت و هزينه تمام شده عادلانه است.

 

غلام محمد زارعي افزود: در صورتي كه مشتری، عدالت در قيمت گذاري خودرو را احساس نکند، شرايط حاكم بر بازار خودرو ادامه خواهد يافت و در حال حاضر كه بازار خودرو با ركود جدي مواجه است، بهترين اقدام عرصه خودرو به قيمت واقعي است.

وي با اشاره به اين كه مصرف کننده بايد به خوبي درك كند كه خودرو به قيمت واقعي عرضه مي شود تا بازار خودرو از شرايط فعلي خارج شود، اظهار كرد: دولت، نقش مؤثري در قيمت خودرو مي تواند داشته باشد و قيمت واقعي خودرو بايد با نظارت دولت صورت گيرد و دولت با ادامه حمایت از صنعت خودرو، همچنان نقش خود را در قيمت گذاري خودرو حفظ نمايد.

عضو كميسيون صنایع و معادن مجلس نهم در پايان با تأكيد بر اين كه آزادسازي قيمت يكي دو خودرو، تاثير چنداني در تغيير وضعيت بازار كنوني خودرو ندارد، خاطرنشان كرد: مصرف كننده بايد به اين نتيجه برسد كه هزينه اي كه بابت خودرو مي پردازد، عادلانه و متناسب با كيفيت و قيمت هزینه تمام شده عرضه شده است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: