جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 خرداد 1395     
نوسازي سازمان موتوري معاونت فني - عمران و تهيه طرح واگذاري خطوط BRT به بخش خصوصي

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز: دومين دور جلسات نظارت ستادي از واحدهاي تابعه شهرداري تهران با نظارت ستادي از شرکت واحد اتوبوس راني و سازمان مهندسي و عمران شهر تهران با حضور قائم مقام و معاونين شهردار تهران برگزار شد.

ناصر اماني معاون شهردار تهران با اشاره به ضرورت اجرا و تحقق تدابير شهردار تهران در نظارت هاي ستادي از سوي واحدهاي تابعه و اهميت برگزاري دور دوم جلسات نظارت ستادي، چارچوب و اهداف کلي جلسه را برشمرد.

در ادامه تشکري هاشمي معاون حمل و نقل و ترافيک و سنندجي مديرعامل شرکت واحد اتوبوسراني با تشريح وضعيت ميزان تحقق مصوبات دور اول نظارت ستادي از آن شرکت، گزارش اقدامات صورت گرفته در اين راستا را برشمرد و به دنبال آن معاونين شهردار تهران و مديران کل ستادي به بيان راهکارها و نحوه همکاري و مشارکت واحدهاي متبوع خود در راستاي تحقق کامل تدابير شهردار تهران در شرکت واحد اتوبوسراني پرداختند.

سپس قائم مقام شهردار تهران به جمع بندي موارد مطرح شده پرداخت و در ابتدا خواستار تشکر و  قدرداني از زحمات کارکنان و مديران شرکت واحد اتوبوسراني شد. وي همچنين خواستار تسريع در تکميل سيستم هاي هوشمند مرتبط با فن آوري اطلاعات، ساماندهي و نوسازي ناوگان ميني بوس و اتوبوس، ساماندهي نيروي هاي انساني مازاد در قالب بازخريد با درنظر گرفتن کرامت انساني و رعايت کامل حقوق کارکنان و تسريع در واگذاري بهره برداري از خطوط BRT به بخش خصوصي پس از تخصيص اعتبار لازم شد.

همچنين در نشست روز گذشته، دور دوم نظارت ستادي از سازمان مهندسي و عمران شهر تهران برگزار شد. جاويد معاون فني عمران شهرداري تهران و امام مديرعامل سازمان مهندسي و عمران شهر تهران گزارشي در خصوص اقدامات صورت گرفته در اين سازمان وفق مصوبات دور اول نظارت هاي ستادي را ارائه نمودند.

دکتر شريفي قائم مقام شهردار تهران با ارائه راهکار بر تشويق مناسب و در خور مديران سازمان، تصميم گيري جهت رفع مشکل مسکن کارکنان، تشکيل کميته ويژه جهت تعيين تکليف بدهي پيمانکاران پروژه هاي عمراني ، تدوين برنامه مشخص جهت فعاليت هاي پشتيباني و مهندسي در فرآيند مديريت بحرانها و حوادث غيرمترقبه در شهر تهران در قالب تفاهم نامه با سازمان پيشگيري و مديريت بحران، تعريف چارت تشکيلاتي مناسب جهت نيروي انساني سازمان مهندسي و عمران شهر تهران،  واگذاري امور حفاظت فيزيکي به يگان حفاظت و تنظيم برنامه خروج از خدمت جهت تعيين سقف مصوب سازمان تاکيد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: